امریکا باید از تلاش برای مدیریت کل جهان دست بردارد

© AFP 2023 / SAUL LOEBامریکا باید از تلاش برای مدیریت کل جهان دست بردارد
امریکا باید از تلاش برای مدیریت کل جهان دست بردارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانکن نماینده کنگره امریکا گفت، ایالات متحده امریکا باید از تلاش برای رهبری تمام جهان دست بردارد، به خاطریکه ما خود به اندازه کافی در خانه خود مشکل داریم.

به گزارش اسپوتنیک، جان دانکن نماینده مجلس نمایندگان امریکا از ایالت تنسی گفت:- "ایالات متحده امریکا باید از تلاش برای رهبری تمام جهان دست بردارد، به خاطریکه ما خود به اندازه کافی در خانه خود مشکل داریم".

دانکن یکی از سه نماینده مجلس امریکا می باشد، که در برابر لایحه تحریم های روسیه، ایران و کوریای شمالی رای منفی داده بود، و این در حالیست که 419 نماینده کنگره امریکا به این تحریم ها رای مثبت داده بودند.

مجلس نمایندگان امریکا لایحه تحریم های جدید علیه روسیه را تصویب کرد - اسپوتنیک افغانستان
مجلس نمایندگان امریکا لایحه تحریم های جدید علیه روسیه را تصویب کرد

دانکن گفت:- "من دوبار برای تحریم های شدید علیکه کوریای شمالی را دادم، اگر جه این تحریم ها هیچ کشوری را به مخاطره نمی اندازد و هیچ ضرری به حاکم آن کشور نرساند، اما در کل این تحریم ها زندگی مردم نادار را به مخاطره انداخت".

در همین حال او به این موضوع اشاره کرد، که کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی «دیوانه» است و با مصرف کردن پول دولت برای بمب، سلاح و دیگر تجهیزات نظامی باعث آسیب به مردم خود شده است.

نماینده کنگره گفت:- "در کل من فکر می کنم که ما باید از تلاش برای رهبری جهان دست برداریم، چرا که ما بدهی 20 تریلیون دالری و مشکلات کافی در خانه داریم".

مجلس نمایندگان ایالات متحده امریکا تحریم ها علیه روسیه، ایران و کوریای شمالی را چند روز پیش به تصویب رساندند. در حال حاضر این سند باید توسط مجلس سنا بررسی و تصویب و دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا آن را امضا کند.

بسته جدید تحریم ها پس از 2014 یکی از بزرگترین تحریم های می باشد که در برابر روسیه اعمال می شود، اگر چه پیش از این هم امریکا تحریم های جدی بر علیه روسیه اعمال نموده بود. در همین حال کرملین تصویب این لایحه را منفی ارزیابی کرده است و اتحادیه اروپا این تحریم ها را «اقدامات یکجانبه واشنگتن» نامیده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала