خنده دار ترین موارد در پخش مستقیم + ویدیو

© Fotolia / Rafael Ben-Ariخنده دار ترین موارد در پخش مستقیم + ویدیو
خنده دار ترین موارد در پخش مستقیم + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتفاقات که در پخش مستقیم می افتد به زودترین زمان سوژه شبکه های اجتماعی می شوند.

اسپوتنیک برای شما مجموعه ای از خنده دار ترین این اتفاقات را تقدیم می کند.

1. یکی از جذاب ترین رخداد ها زمان رخ داد، که بی بی سی با کارشناس در مسایل کوریای جنوبی پس از استیضاح پارک گیون هی رئیس جمهور پیشین کوریای جنوبی به طور مستقیم مصاحبه داشت، که در همین حال دختر کوچک این کارشناس وارد اتاق می شود.

2. ناتاشا اکسیل بی گوینده تلویزیون ABC استرالیا زمانی که مصروف کاری بود، برنامه زنده آغاز شده بود و او زمانی که متوجه شد پخش زنده آغاز گردیده است، برای لحظه ای به طرف فلمبردار خیره شد و دهانش را به طور وحشتناکی باز کرد. این عکس العمل او بلافاصله به شبکه های اجتماعی انتشار یافت.

3. عنکبوت با راه رفتن بر بازوی خبرنگار «فاکس» می خواست مانع ادامه برنامه شود. اما خبرنگار فاکس با آرامش گزارش خود را ادامه داد، اگر چه او متوجه این شده بود که یک چیزی بر بدنش راه می رود. این خبرنگار پس از پخش برنامه اعتراف کرد که او به خوبی احساس می کرد که یک خزنده ای بر بازویش راه می رود، اما به خاطر این که گزارش را به پایان برساند از هر گونه عکس العمل در مقابل عنکبوت خودداری کرده است. 

4. نیل اوشاکوف شهردار ریگا دوست دارد با شهروندان از طریق انترنت صحبت کند و پرسش های آنها پاسخ بدهد. در یک برنامه پخش مستقیم این سیاستمدار یک پشک سیاه و سفید آمد و چای او را لیس زد. 

5. یکی از این اتفاقات خنده دار در یکی از شبکه های ترکیه اتفاق افتاده است. گوینده یکی از شبکه های تلویزیونی ترکیه که در حال خواندن چکیده ای مطبوعات روز بود، ناگهان یک چوچه پشک روی میزش می پرد و او هم با آرامش به کارش ادامه می دهد و در آخر هم به بینندگان می گوید، که حیوانات بی خانه نیاز به مراقبت دارند. 

6. اما در برنامه «صبح بخیرتنسی» این بار چوچه پشک ناز نبود، بلکه یک خفاش واقعی وارد استدیوی خبری شده بود و برای چند ساعت در اطراف استدیو پرواز می کرد.

7. در برنامه زنده «شبکه 5» اکراین که یک کارشناس را برای مسئله بازداشت فعالان در باره نشست مشترک پترو پوروشنکو و الکساندر کوکاشنکو دعوت کرده بود، به طور ناگهانی یک کودک سر خود را بلند کرد و از کارشناس پرسید، آیا شما مادرم را ندیده اید؟

8. دریک هارتیگان یکی از گویندگان شبکه تلویزیونی TV3 ایرلند را در زمان گزارش زنده در باره آب و هوا، باد برد.
 9.  برخی از خبرنگاران در زمان پخش زنده برنامه به خواب می روند.یا آن که می گویند، چیزی برای گفتن ندارند. .

10. در جریان پخش زنده شبکه 22 News شهر اسپرینگفیلد امریکا در باره برف باری، یک مرد با لباس ترسناکی ظاهر می شود. 

11. هیو ادوارد یکی از گویندگان تلویزیون بی بی سی در هنگام خبر فوری به مدت دو دقیقه ساکت بود. این اتفاق به دلیل نقص فنی رخ داد، اما در شبکه های اجتماعی سروصدای های زیادی به میان آمد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала