در جام قهرمانان بین المللی بارسلونا 3-2 رئال مادرید را شکست داد

© REUTERS / Gustau Nacarino در جام قهرمانان بین المللی بارسلونا 3-2 رئال مادرید را شکست داد
در جام قهرمانان بین المللی بارسلونا 3-2 رئال مادرید را شکست داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا موفق شد پیروزی در آخرین ال کلاسیکو را تکرار کند و بار دیگر 3-2 رئال مادرید را شکست بدهد.

Barcelona's Lionel Messi (L) receives from UEFA President Michel Platini the Best Player UEFA 2015 Award during the draw ceremony for the 2015/2016 Champions League Cup soccer competition at Monaco's Grimaldi Forum while Cristiano Ronaldo (C) looks on in Monte Carlo August 27, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
سخنان جالب رونالدو در باره مسی/ از تماشای بازی مسی لذت می برم
به گزارش اسپوتنیک، در روزی که کهکشانی ها کریس رونالدو را در اختیار نداشتند، تیم رئال مادرید بازی در جام قهرماان بین المللی را به بارسلونا با نتیجه 2-3 واگذار کردند.

بارسا با آغاز یک بازی هجومی تنها پس از 3 دقیقه توسط لیونل مسی به گل نخست خود رسید.  لیونل مسی در یک موقعیت خوب صاحب توپ شد و در حالی که توسط مدافعان حریف تحت فشار بود، با یک ضربه دقیق، توپ را از بالای سر کیلور ناواس وارد دروازه کرد.

 پس از این گل ایوان راکیتیج اختلاف را به دو گل رساند تا امید رئالی ها به پیروزی کمتر شود.  اما رئالی ها در دقیقه 14 یکی از گل های خورده را جبران کردند. این متیو کوواچیچ بود که پشت محوطه جریمه بارسا صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن مدافع پیش روی، با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه سیلسن فرستاد.

 در دقیقه 36 رئال مادرید در یک ضد حمله سریع توانست این بازی را به تساوی بکشاند.   

روی یک ضدحمله سریع بود که مارکو آسنسیو با پاس کوواچیچ، در داخل محوطه جریمه بارسا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

رئال نیمه دوم را با 4 تغییر آغاز کرد و در مقابل بارسا تنها یک تعویض داشت. همین باعث شد تا بارسا شروع بهتری داشته باشد و در دقیقه 50 به گل سوم برسد. روی یک ضربه آزاد بود که ارسال نیمار را پیکه به زیبایی قطع کرد و گل سوم بارسا را به ثمر رساند.

در ادامه در نتیجه بازی کدام تغییر به وجود نیامد و بازی با نتیجه 3-2 به نفع بارسلونا به پایان رسید.  

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала