آدم های فضایی بار دیگر سراغ انسانهای زمینی را گرفتند

© Photo / Roscosmos/Sergey VolkovВыход в открытый космос российских космонавтов
Выход в открытый космос российских космонавтов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیلم منتشر شده در شبکه یوتیوب بار دیگر جنجال‌های خبری را درباره موجودات فرازمینی برانگیخت.

به گزارش اسپوتنیک، دستگاه علمی Streetcap1 ناسا، که درحلقات علمی با نام مستعار "ufologist مجازی"، ثبت گردیده ، نزدیک شدن یک شی ناشناس دیگر را به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) ثبت نموده است. نوار ویدئویی آن در یوتیوب منتشر شده است.
نزدیک شدن این شئ ناشناس پرنده بتاریخ 26 جولای در جریان پخش ارتباط مستقیم از ایستگاه فضایی بین المللی در زمان حرکت ایستگاه در نیمه روز به وقت زمین ، ثبت گردیده است.با دیدن این واقعه کارشناسان ایستگاه هوایی شگفت زده شده و ارتباط را قطع نمودند.
این فلم یک شئ ناشناس را نشان می دهد که پشت ایستگاه فضائی بین المللی پرواز می کند. در ابتدا یک نور نارنجی ممتد دیده می شود سپس شئ ناشناس ظاهر می شود و در آخر فلم نور نارنجی در عمق تاریک فضا ناپدید می شود.
هر چند در نگاه اول نمی توان ماهیت شئ ناشناس را تشخیص داد ولی با گذشت زمان می توان دید که آن شئ حرکت می کند و نوری نارنجی اطراف آن را فراگرفته است. نوری نیز بالای شئ ناشناس دیده می شود و چنین به نظر می رسد که این نور به سمت ایستگاه فضائی بین المللی حرکت می کند. در آخر فیلم شئ ناشناس کوچک و کوچکتر می شود.
کاربران یوتیوب به دو گروه عمده تقسیم شدند. نیمی ازآنها تبصره نموده اند که در ویدیو اشیای فرازمینی دیده میشود. مخالفان این نظریه بر این باورند که بشقاب پرنده ها است منشاء زمینی داشته و یا حتی امکان دارد اشعه لینز باشد. با وجود بحث فعال در انترنت پیرامون این فیلم، ناسا و "روس کوسموس" تاکنون ازابراز نظر خودداری کردند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала