تماس تلفونی وزیر امور خارجه افغانستان با همتای عراقی خود

© Sputnik / SCO Host Photo Agency /  مراجعه به بانک تصاویر تماس تلفونی وزیر امور خارجه افغانستان با همتای عراقی خود
تماس تلفونی وزیر امور خارجه افغانستان با همتای عراقی خود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه افغانستان، صر امروز با داکتر ابراهیم جعفری وزیر امور خارجه جمهوری عراق صحبت تلفونی نمود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دفترسخنگوی وزارت خارجه، صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان، عصر امروز با آقای داکتر ابراهیم جعفری وزیر امور خارجه جمهوری عراق، راجع به حمله تروریستی صبح امروز بالای سفارت آن کشور در کابل، صحبت تلفونی نمود.

طی گفتگوی تلفونی، صلاح الدین ربانی در پیوند با حمله یاد شده اظهار تأسف نموده و از این که خوشبختانه دیپلومات های عراقی از این حمله جان به سلامت برده و در حال حاضر در امنیت به سر می برند، به وزیر امور خارجه عراق اطمینان داد.

وزیر امور خارجه جمهوری عراق به نوبه خود از قهرمانی نیروهای امنیتی افغانستان در نجات دیپلومات های عراقی ابراز سپاس و در پیوند به شهادت دو تن از کارمندان محلی آن سفارت اظهار تسلیت نمود.

در آخر، وزرای امورخارجه افغانستان و عراق حمله متذکره را نشانه ضعف تروریستان خوانده و تأکید نمودند که این گونه جنایات گروه­های تروریستی نه تنها عزم و اراده هردو کشور برای مبارزه در برابر این دشمن مشترک را تضعیف کرده نمی­تواند، بلکه بیشتر از پیش تقویت می بخشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала