رقابت رهبران حکومت وحدت ملی برای تقرری افرادشان در پست های کلیدی

© ارگرقابت رهبران حکومت وحدت ملی برای تقرری افرادشان در پست های کلیدی !
رقابت رهبران حکومت وحدت ملی برای تقرری  افرادشان در پست های کلیدی  ! - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس سابق امنیت ملی افغانستان با تاکید بر ناکارامدی دولت افغانستان اعلام کرد در زمان تصدی ریاست امنیت ملی این کشور به رهبران حکومت وحدت ملی درباره تلاش پاکستان برای ایجاد اختلاف در دولت هشدار داده بود.

به گزارش اسپوتنیک، رحمت‌الله نبیل رئیس سابق امنیت ملی افغانستان و رئیس حزب «محور مردم» این کشور اعلام کرد که حکومت وحدت ملی دچار ناتوانی و روزمرگی شده است.
مدیریت جنگ در این کشور متحد نیست زیرا رهبران حکومت وحدت ملی مشغول تغییر و تبدیل افراد در سمت‌های دولتی هستند.
طبق گزارش تسنیم نیوز، رئیس سابق امنیت ملی افغانستان اظهار داشت که رهبران حکومت وحدت ملی دشمن را در داخل افغانستان تعریف می‌کنند و نه خارج از این کشور و حدود 70 درصد زمان کاری رهبران حکومت برای این ضایع می‌شود که چه کسی را عزل و یا نصب کند.
نبیل معتقد است که مدیریت جنگ در افغانستان با پراکندگی و فقدان راهبرد روبرو است زیرا رهبران حکومت وحدت ملی به جای سرکوب گروه‌های تروریستی به دنبال تضعیف یکدیگر هستند.
رئیس حزب محور مردم افغانستان تصریح کرد در سال 2015 میلادی اطلاعاتی را درباره راهبرد سه گانه پاکستان در افغانستان به اشرف غنی داد اما از آن چشم پوشی شد.
وی افزود ابعاد کلیدی راهبرد سه گانه اسلام‌آباد در قبال افغانستان ایجاد تنش بین رهبران حکومت وحدت ملی و فرسایشی کردن جنگ در این کشور بوده‌ است.
رحمت الله نبیل سال 1391 از سوی رئیس جمهور افغانستان بر اساس خواسته اسلام‌آباد برکنار شد.
وی اخیرا با تشکیل حزبی تحت عنوان حزب محور مردم افغانستان به عنوان اپوزیسیون حکومت این کشور بطور رسمی اعلام موجودیت کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала