کنایه داکتر عبدالله به برخی از چهره ها/ در کار سیاسی میدان باز است

© Photo / ریاست اجراییهداکتر عبدالله: به زودی وضعیت ننگرهار تغیر می‌کند
داکتر عبدالله: به زودی وضعیت ننگرهار تغیر می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عبدالله عبدالله رییس اجرایی در سفرش به غور، با کنایه به برخی چهره‌های سیاسی می‌گوید کسانی که مردم از عمل کردهای‌شان چشم پوشی کرده اند نباید سرنوشت مردم را به دست گیرند.

به گزارش اسپوتنیک،چند روز پس از بازپس گیری ولسوالی تیوره غور از دست طالبان، رییس اجرایی امروز سه شنبه با هیات از حکومت به این ولسوالی سفر کرد و با نیروهای امنیتی مستقر در تیوره و باشندگان این ولسوالی دیدار کرد.
رییس اجرایی در سفرش به ولسوالی تیوره غور تاکید می‌ورزد که طالبان، داعش و هر گروهی دیگر که در برابر مردم افغانستان قرار می‌گیرند، مزدور اند.
آقای عبدالله می‌گوید طالبان با یک نیروی ضربتی قوی به تیوره حمله کرده بودند و هدف فراتر از این ولسوالی و ولایت غور داشتند.
رییس اجرایی گفت: "شما تلفات دادید، شما قربانی دادید، ولی در حین حال نیروی که به این ولسوالی و سایر ولایت‌های همجوار، هجوم آوردند، تارومار شدند."
چند روز پیشتر محمد ناصر خاضع، والی غور تایید کرده بود که نیروهای که در گذشته منسوب به حزب اسلامی بوده اند و حالا روشن نیست پیوندی با این حزب دارد و یا نه، پیش قراولان طالبان در جنگ اخیر ولسوالی تیوره بوده اند.
اکنون هم رییس اجرایی در تیوره به گونه تلویحی گفت: "امروز آن ها آمده اند به نصیحتگر کلی مردم افغانستان تبدیل شده اند و کلی مردم افغانستان را نصیحت می کنند، مقصد را فهمیدید حتمن؟! مردم بیدار هستید!"
عبدالله با اشاره به گپ‌های چهره های سیاسی افزود: "ما نمی مانیم که این کار شود، ما نمی مانیم که آن کار شود، خوش آمدید! حالا شما در جایتان باشید. شمارا مردم افغانستان با جنایت که کردید، بخشید چون مردم افغانستان صلح را خوش دارند اما صلح باعزت را. هیچ کس شمارا نگفت که چرا آمدید؟"
آقای عبدالله در ادامه سخنانش میدان مبارزات سیاسی را انتخابات خواند و افزود: "در کار سیاسی میدان باز است، صبا روز انتخابات می‌شود باز در انتخابات می‌بینیم که مردم در کجا قرار خواهند گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала