مدیر ارتباطات قصر سفید پس از 10 انتصاب از مقامش برکنار شد

© Sputnik / Vladimir Vedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر مدیر ارتباطات قصر سفید پس از 10 انتصاب از مقامش برکنار شد
مدیر ارتباطات قصر سفید پس از 10 انتصاب از مقامش برکنار شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهوری آمریکا مدیر ارتباطات تازه منصوب‌شده قصر سفید را از سمت اش برکنار کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل ازآسوشیتدپرس،دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا، دوشنبه آنتونی اسکاراموچی مدیر ارتباطات قصر سفید را از کار برکنار کرد.
مدیر ارتباطات قصر سفید 10 روز پس از انتصاب به این سمت از کار برکنار شد. پس از انتصاب او به این سمت، سخنگوی قصر سفید و اندکی بعد رئیس دفتر رئیس‌جمهور از سمت خود کناره‌گیری کردند.
او در روزهای اخیر اظهاراتی جنجالی علیه رینس پریبس رئیس دفتر پیشین دونالد ترامپ و نیز استیو بنن مشاور ارشد رئیس‌جمهوری بر زبان آورده بود، و از جمله رینس پریبس را متهم کرده بود که منبع اصلی درز اطلاعات از قصرسفید است.
قصر سفید نیز در بیانیه‌ای کوتاه ضمن تأیید کناره‌گیری اسکراموچی، اعلام کرد که او ترجیح داده در آغاز به کار «جان کلی» رئیس دفتر جدید رئیس‌جمهور، به او فضای کافی دهد تا «بتواند تیم خود را شکل دهد.»
گزارش شده که برکناری اسکاراموچی به خواست جان کلی، رئیس دفتر جدید قصر سفید، صورت گرفته است. در چارچوب سازمانی قصر سفید، مدیر ارتباطات زیر نظر رئیس دفتر رئیس‌جمهور فعالیت می‌کند.
جان کلی، جنرال بازنشسته و وزیر پیشین امنیت داخلی آمریکا، دوشنبه صبح با ادای سوگند کار خود را به عنوان رئیس دفتر جدید قصر سفید آغاز کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала