نگرانی آلمان از افزایش تهدیدات تروریستی در این کشور

© Photo / Rhein-Neckar Fernsehenنگرانی آلمان از افزایش تهدیدات تروریستی در این کشور
نگرانی آلمان از افزایش تهدیدات تروریستی در این کشور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر داخلی ایالت بایرن آلمان از یک تحول نگران کننده در زمینه افراط گرایی و تروریزم در آلمان سخن گفته و خطر تروریزم در کشورش را همچنان بالا ارزیابی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه آلمانی "دی ولت"، یوآخیم هرمن وزیر داخلی ایالت بایرن آلمان از حزب سوسیال مسیحی گفت: آمادگی افراط گرایان برای تقابل و رویارویی با هم در آلمان افزایش پیدا کرده است. خطر ترور در آلمان همچنان بالا است.
این مقام آلمانی از یک تحول نگران کننده در زمینه افراط گرایی و تروریزم در آلمان سخن گفته و تاکید کرد که آمادگی تقابل و رویارویی در همه افراط گرایان افزایش می یابد. یک عدم بازدارندگی و پذیرش روزافزون خشونت در آلمان وجود دارد.
طبق گزارش تسنیم، یوآخیم هرمن تاکید کرده است، که تهدید از طریق تروریزم در آلمان همچنان بالا است. در کنار خطر جهادی های بازگشته از عراق و سوریه همچنین از مسئله هجوم پناهندگان به آلمان در راه قاچاق تروریست ها به کشور ما می تواند سوء استفاده شود.
وی همچنین درباره بی اهمیت جلوه دادن خطر چپ گراهای افراطی در آلمان هشدار داده و تاکید کرد که چپ گرای افراطی نباید ناچیز و کم اهمیت شمرده شود. خشونت های صحنه چپ گرای افراطی در آلمان در حاشیه نشست جی 20 در هامبورگ شوکه کننده بود.
به گفته وزیر داخلی ایالت بایرن آلمان، تا اوایل ژوئن 2017 حدود 239 اتهام مربوط به اجلاس جی 20 که 157 مورد در هامبورگ و 87 مورد در ایالات دیگر رخ داده گزارش شده است. همچنین در اعتراضات در هامبورگ ده ها نفر از ایالت بایرن هم مشارکت کرده بودند.
در جناح راست افراطی در آلمان نیز البته روند نزولی در حمله ببه اقامتگاه های پناهندگان وجود داشته است.
در نیمه ابتدایی سال 2017 سازمان ها حدود 14 حمله از طرف راستگرایان افراطی به اقامتگاه های پناهندگان و هشت اقدام خشونت بار علیه پناهجویان را ثبت کرده اند.
چندی پیش حمله با چاقو به مشتریان سوپرمارکتی در هامبورگ که منجر به کشته شدن یک نفر و چند مجروح شد بار دیگر ترس و وحشت از تروریزم را در بین شهروندان ایجاد کرده و بحث های داغی را درباره لزوم تشدید فشارها بر پناهندگان ایجاد کرده است.
بعد از این حمله تروریستی وحشتناک، احزاب سوسیال دموکرات و اتحادیه احزاب متحد مسیحی خواستار روند قانونی شدیدتر برای اخراج پناهجویان و عناصر خطر در آلمان شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала