بیانیه وزارت دفاع در ارتباط تلفات روسیه در سوریه

© Sputnik / Alexander Vilfجنرال ایگر کوناشنیکوف نماینده وزرات دفاع روسیه
جنرال ایگر کوناشنیکوف نماینده وزرات دفاع روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع گزارش ریتر در ارتباط تلفات نظامی روسیه در سوریه را رد نمود

بریدجنرال ایگر کوناشنیکوف نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه گزارش آژانس ریتر بریتانیا در مورد تلفات نظامی روسیه در سوریه را در کرد.

قبلاً ریتر خبر داده بود که تلفات نیرو های روسیه مستقر در سوریه افزایش یافته است. طبق گزارشات رسمی، از آغاز سال جاری تا کنون 10 تن نظامیان روسیه در سوریه کشته شده اند.، اما طبق محاسبه رسانه ها حد اقل 40 نفر کشته شده اند. به اساس ارزیابی ریتر از جمله 21 نفر متخصص نظامی خصوصی و 17 تن از جمله نظامیان دولتی روسیه میباشند و هویت دو تن  باقی مانده از جمله 40 نفر هنوز معلوم نگردیده است.

به گفته نماینده وزرات دفاع روسیه، بار اول نیست که شبکه ریتر به شکل از اشکال می خواهد عملیات نظامی روسیه در سوریه را بی اعتبار بسازد که مقاله "تلفات محرم" یکی از نمونه آنها می باشد.

او افزود که در ارتباط تلفات روسیه در سوریه، غرب سعی می کند افسانه و اسطور بسازد و از تلفات فرضی سربازان قراردادی و سازمانهای مخفی روسیه لذت ببرد.

به اداره ریتر می گویم که هیچ نوع قبرستان سری سربازان نظامی روسیه در سوریه وجود نداشته و ندارد. تپ و تلاش در مورد کشته شدن سربازان خصوصی که هیچ نوع ارتباط با قوای مسلح روسیه و عملیات در سوریه ندارد، از اول تا اخیر تبلیغ دروغ است.

جنرال روسی تاکید کرد که سربازان روسیه نسبت به نیرو های غرب منجمله بریتانیا، قانونی در داخل سوریه قرار دارند و علیه تروریزم واقعاً می جنگد و به مردم سوریه دهلیز های کمک خیریه را ایجاد نموده، جان خود را به خطر اندخته و به مردم محل کمک می نماید.

قابل یادآوری است که تالفات غرب در عراق به مراتب نسبت به تلفات روسیه بیشتر است.. اما رسانه های غرب در این ارتباط خاموش اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала