ساوچنکو نماینده پارلمان اوکراین - کارمند سرویس سکس تلفونی بوده است

© REUTERS / Sergei Karpukhin ساوچنکو نماینده پارلمان اوکراین - کارمند سرویس سکس تلفونی بوده است
ساوچنکو نماینده پارلمان اوکراین - کارمند سرویس سکس تلفونی بوده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خانم نادژدا ساوچنکو، نماینده پارلمان اوکراین در مصاحبه با نشریه "گلاوگوم" در مورد وظیفه سابق اش که در سرویس سکس تلفونی و شرکت در برنامه موسوم به "نبرد انسان های دارای استعدادهای خارق العاده " در تلویزیون اوکراین صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ساوچنکو تعریف کرد که در 21 سالگی به کار در سرویس سکس تلفونی پرداخت و دستمزد وی ساعتی صد دالر بود که در آن زمان دستمزد بسیار خوبی محسوب می شد. وی گفت، این کار برایم بسیار کمک کرد. وی افزود او در خانواده اش در مقابل بابرابری های حنسیتی قرار گرفته است.
نماینده پارلمان اوکراین همچنین از شرکت خود در برنامه تلویزیونی موسوم به "نبرد انسان های دارای استعدادهای خارق العاده " به عنوان تک تیرانداز سابق سخن گفت.
نادژدا ساوچنکو در ماه مارچ 2016 به اتهام دست داشتن در قتل خبرنگاران روسیه در زمان اقدامات نظامی در دانباس در روسیه به 22 سال زندان محکوم شد. رئیس جمهور روسیه در ماه می همان سال فرمان عفو ساوچنکو را امضا کرد. ساوچنکو پس از آزادی از زندان به اوکراین بازگشت و در رادای عالی شروع به کار کرد. وی از آن زمان چندین بار سیاستمداران اوکراینی را با اظهارات و اقدامات مبهمش شوکه ساخت.
هفته گذشته خانم ساوچنکو وضعیت سیاسی اوکراین را به " عبارت بسیار ساده" و " زننده" (فحاشی 11-20 ثانیه ایی) خواند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала