دبیر کل ناتو: حملات تروریستی بر ناتو مانع کمک ناتو به ایجاد ثبات در افغانستان شده نمی تواند

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر دبیر کل ناتو: حملات تروریستی بر ناتو مانع کمک ناتو به ایجاد ثبات در افغانستان شده نمی تواند
دبیر کل ناتو: حملات تروریستی بر ناتو مانع کمک ناتو به ایجاد ثبات در افغانستان شده نمی تواند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حملات تروریستی بر نیروهای ناتو مانع کمک ناتو به ایجاد ثبات و همکاری به نیروهای امنیتی افغانستان شده نمی تواند.

دو سرباز امریکایی در افغانستان کشته شدند - اسپوتنیک افغانستان
دو سرباز امریکایی در افغانستان کشته شدند + ویدیو
به گزارش اسپوتنیک، جنز استولتنبرگ دبیر کل ناتو در واکنش به حمله تروریستی دیروز که در آن دو سرباز امریکایی کشته شد گفت: حملات تروریستی بر نیروهای ناتو مانع کمک ناتو به ایجاد ثبات و همکاری به نیروهای امنیتی افغانستان شده نمی تواند.

دبیر کل ناتو گفت:- "من به شدت حمله روز گذشته بر کاروان سربازان ناتو در ولایت کندهار افغانستان را که منجر به کشته شدن دو سرباز امریکایی و زخمی شدن چهار تن دیگر شد، محکوم می کنم".

در اعلامیه که از طرف سرویس مطبوعاتی ناتو به نشر رسیده، دبیر کل ناتو با ابراز تسلیت به خانواده ها و دوستان قربانیان، آرزو کرده است که زخمیان این حادثه به زودی بهبود بیابند.

دبیر کل ناتو گفت:- "این حمله بزدلانه و وحشیانه از ماموریت ما جلوگیری کرده نمی تواند، ما به کمک های خود به نیروهای امنیتی افغانستان و ایجاد ثبات ادامه می دهیم و اجازه نمی دهیم این کشور دوباره به پناهگاه امن برای تروریست های بین المللی تبدیل شود".

دیروز در ولایت کندهار بر کاروان نظامی نیروهای «حمایت قاطع» نیروهای ناتو در کندهار حمله صورت گرفت، که در آن دو سرباز امریکایی کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала