5 جهت برتر برای سکس توریزم

© Sputnik / Grigoriy SisoevУчастницы финала конкурса красоты "Золотая корона России" в в Москве
Участницы финала конкурса красоты Золотая корона России в в Москве - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه دیلی استار چاپ بریتانیا پنج مقصد بر تر را برای گردشگران جنسی نامبرده است .

به گزارش اسپوتنیک ، فهرست متذکره بتاریخ سوم اگست در سایت روزنامه به نشر رسید. در این فهرست که مکان ها برای سکس توریزم در آن طبقه بندی نشده ،تایلند نیز شامل است. درین پادشاهی اسیایی خدمات جنسی نه تنها در فاحشه خانه ها ، بلکه در کافه ها ، رستورانت ها ، بار ها و حتا سالن های مساژ به مشتریان ارئه میگردد. با وجود ممنوعیت فحشا در کشور هزاران نفر از زنان و دختران درین صنعت مصروف اند.
در جمله پنج مکان برتر از نگاه پیشکش نمودن خدمات جنسی ، شهر ریو دی ژانیرا در برازیل نیز شامل است. خبرنگاران اشاره میکنند که دختران این شهر از جمله سکسی ترین زنان جهان معرفی شده اند. علاوه بر این فحشا در برازیل قانونی است.
شامل این فهرست جزایر " کاناری" در هسپانیا نیز میباشد که در آن تعداد زیاد کلب های جنسی برای افراد مجرد و همچنین زوج ها وجود دارد.در جمهوری دومنیکان از 60 تا 100 هزار زن در این صنعت درگیر هستند. تعداد گردشگرانی که به مقصد تفریح جنسی آنجا میروند رو به افزایش ست.
با وجود انکه در فلیپین فحشا غیر قانونی است ، حدود 500 هزار زن درین زمینه استخدام شده اند. از40 تا 60 در صد گردشگران به مقصد خدمات جنسی ازین کشور دیدن میکنند.
در ماه فبروری نیز فهرست مشابهی منتشر گردید که در آن مکسیکو ، ایالات متحده و جامیکا شامل بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала