در ونزوئلا اگر قانون اساسی عربستان اجرا شود، امریکا راضی می شود

© REUTERS / Peter Nichollsدر ونزوئلا اگر قانون اساسی عربستان اجرا شود، امریکا راضی می شود
در ونزوئلا اگر قانون اساسی عربستان اجرا شود، امریکا راضی می شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنیانگذار ویکی لیکس به رئیس جمهور ونزوئلا یک پیشنهاد کنایه آمیز به خاطر خلاصی از شر مداخله های امریکا داد.

وضع تحریم های امریکا علیه مادورو - اسپوتنیک افغانستان
وضع تحریم های امریکا علیه مادورو
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، جولیان آسانژ یکی از بنیانگذاران ویب سایت افشاگر ویکی لیکس با لحنی کنایه آمیز به رئیس جمهور ونزوئلا پیشنهاد داد، که اگر می خواهد از شر مداخله های امریکا نجات پیدا کند، باید قانون اساسی عربستان سعودی را در کشور ونزوئلا اجرا کند.

در ونزوئلا رای گیری برای انتخاب 545 عضو مجلس موسسان روز یکشنبه گذشته انجام شد و کمیسیون ملی انتخابات از مشارکت 41.5 درصدی واجدان شرایط در انتخابات این مجلس خبر داد.

در همین حال نیکی هیلی نماینده امریکا در سازمان ملل متحد گفته است، که امریکا نتایج این انتخابات را نمی پذیرد.

او در ادامه سخنانش گفته است، نیکلاس مادورو می خواهد مانند یک دیکتاتور بر ونزوئلا حکومت کند و این را ایالات متحده نمی پذیرد.

در همین پیوند جولیان آسانژ در تویترش نوشت:- "نمی‌دانم چرا مادورو برای تصویب قانون اساسی عربستان سعودی نمی‌شتابد تا دولت امریکا از او راضی باشد".

امریکا و کشورهای غربی با معیارهای دوگانه همیشه مورد انتقاد بسیاری از فعالان و مدافعان مستقل حقوق بین المللی قرار گرفته اند.

در همین حال نیکلاس مادورو در واکنش به تحریم های امریکا گفته بود:- "به کدام علت من را مجازات کردند؟ آنها علیه من تحریم ها وضع کردند بخاطریکه من خواهان تشکیل شورای قانون اساسی هستم. بنابراین من افتخار می کنم که او تحت تحریم ها قرار گرفتم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала