حمله هوایی با کمک آیفون در افغانستان

© Photo / Sukhoi Companyحمله هوایی با کمک آیفون
حمله هوایی با کمک آیفون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اریک پرینس بنیاینگذار شرکت خصوصی بلک واتر که حالا به نام اکادمی یاد می شود، پیشنهاد ایجاد برنامه منحصر به فرد هوایی را که از طریق نرم افزار آیفون انجام می شود را کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه MilitaryTimes می نویسد: اریک پرینس بنیانگذار شرکت خصوصی نظامی بدنام بلک واتر پیشنهاد ایجاد نیروی هوایی خصوصی را به دولت افغانستان داده است.

Blackwater USA founder Erik Prince, testifies on Capitol Hill in Washington, Tuesday, Oct. 2, 2007, before the House Oversight Committee hearing examining the mission and performance of the private military contractor Blackwater in Iraq and Afghanistan. - اسپوتنیک افغانستان
رئیس سابق بلک واتر: افزایش نیرو در افغانستان بهترین راه پیروزی نیست

شرکت به نام Lancaster6 با مدیریت پرینس به دولت افغانستان پیشنهاد داده است که در حملات هوایی از آیفون می توان استفاده کرد و در کمتر از یک ساعت در هر نقطه افغانستان که بخواهد هدف را شناسایی و این حملات را به طور دقیق انجام دهد.

او می گوید: این حملات با کمک نرم افزار که در آی فون جاگذاری می شود، بسیار دقیق و ایمن برای ارتش افغانستان و متحدان آن است.

شرکت اکادمی در سال 1997 توسط یکی از دانش آموختگان اکادیم نیروی دریایی امریکا و افسر پیشین یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده امریکا اریک پرینس زیر نام بلک واتر راه اندازی شد. پرینس در زمان ریاست جمهوری جورج بوش پدر، به عنوان کارآموز در کاخ سفید کار می‌کرد، شرکت کوچک او در ایالت کارولینای شمالی به ارتش و پولیس خدمات مربوط به میدان‌های تیر و تأسیسات آموزشی ارائه می‌کرد. بلک واتر فعالیت جدی خود را از سال 2001 با ارائه خدمات امنیتی و لجستیک، در جنگ افغانستان آغاز نمود. این شرکت در سال 2009 به ایکس‌ای سیستمز تغییر نام یافت. سپس در اواخر سال 2010 اریک پرینس، بنیان‌گذار و مدیرعامل بلک‌واتر، شرکت خود را به گروهی سرمایه گذار خصوصی فروخت و نام آن به آکادمی تغییر پیدا کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала