اندونزیا قصد خرید 8 فروند سوخو-35 را دارد

© Sputnik / Vladimir Astapkovichاندونزیا قصد خرید 8 فروند سوخو-35 را دارد
اندونزیا قصد خرید 8 فروند سوخو-35 را دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اندونزیا از روسیه 8 فروند جدیدترین جنگنده چند منظوره سوخو-35 می خرد و در آینده ممکن این تعداد افزایش یابد و 16 فروند را بخرد.

سو - 35 - اسپوتنیک افغانستان
امضا قرارداد عرضه دهها طیاره "سوخو-35" بین روسیه و اندونیزیا
به گزارش اسپوتنیک، وحید سوپریادی سفیر اندونزیا در مسکو گفت:- "در حال حاضر ما قصد خرید 8 جنگنده سوخو-35 را داریم و در آینده ممکن تعداد این به 16 فروند افزایش یابد. ما در حال حاضر یک اسکادران از جنگنده های سوخو-25 روسیه در در اختیار داریم".
سفیر گفت:- "در حال حاضر گفت و گو در باره خرید جنگنده های سوخو-35 در مراحل پایانی قرار دارد. روسیه واندونزیا شریک های خوب در بخش تجارتخواهد بود و به زودی با هم به توافق خواهند رسید. و ما امیدواریم که در آینده نزدیک این معامله صورت بگیرد".
روسیه و اندونزی به مذاکره عرضه جنگنده های نسل 4 ++ حزب فروند Su-35 در دو سال گذشته است. پیش از این، در مصاحبه با خبرگزاری ریا نووستی مدیر همکاری های بین المللی و سیاست های منطقه از شرکت دولتی "Rostec" ویکتور گنج، مسکو و جاکارتا یک تصمیم در اصل به خرید هواپیما رسیده است.
پیش از این، مدیر همکاری های بین المللی و سیاست های منطقه ای شرکت دولتی «روستیک» ویکتور کلادوف گفته بود: روسیه در دوسال گذشته در حال مذاکره برای فروش جنگنده های نسل 4++ سوخو-35 با اندونزیا بود و در این گفتگوها در مراحل پایانی قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала