امریکا به دنبال عملی نمودن پلان لیبیا در ایران است

© Photo / U.S. Navy/ Matt Brownامریکا به دنبال عملی نمودن پلان لیبیا در ایران است
امریکا به دنبال عملی نمودن پلان لیبیا در ایران است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قوماندان عمومی قوای هوا-فضائی سپاه ایران گفت که تلاش های ایران در زمینه راکتی مضاعف شده است.

سپوتنیک به نقل از خبر گزاری تسنیم، سردار امیر علی حاجی زاده یکشنه شب طی سخنانی گفت:  امروز نظام سلطه برابر کشور ما صف‌آرایی کرده‌اند. آنها با جنگ، ناامنی، جنگ اقتصادی و فرهنگی دنبال این هستند که نظام ما را تضعیف و براندازی کنند. اقدام به تحریم و ناامنی و معضلات فرهنگی هرکدام یک پازلی است که قرار است نقشه دشمن را کامل کند.

حاجی زاده با این بیان که عملیات اصلی دشمن امروز در فضای مجازی است، گفت: دشمن امروز می‌تواند با استفاده از بستر سهل و راحت فضای مجازی به راحتی دروغ و خواسته خود را به مخاطب دیکته کند. امروز همانگونه که در سرحدات زمینی و هوایی حراست می‌کنیم، باید به فکر حملات دشمن در فضای رسانه‌ای نیز باشیم و این با آگاه سازی امکان‌پذیر است.

قوماندان عمومی قوای هوا-فضائی سپاه ایران تاکید کرد: دشمن امروز در فکر این است که پلان لیبیا را در ایران عملی کند. آنها اول لیبیا را خلع سلاح کردند و بعد با یک حمله کشورشان را به این روز انداختند. اینکه سابقاً یکی از مسئولان گفته بود عصر راکت به پایان رسیده و دوران گفتگو و تعامل است در همین جهت و خواسته دشمنان انقلاب اسلامی است.

حاجی زاده تاکید کرد: انشاءالله تمام حیله‌های دشمن کما فی السابق شکست می‌خورد و در آینده هم همینطور خواهد بود. امروز حمله دشمن به راکت با تحریم و امثالهم، باعث تلاش ما در این مسیر مضاعف و چند برابر شده است و یقیناً خواب آشفته دشمن در این مورد تعبیر نخواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала