تانک بیاتلون" ارتش 2017" روسیه رسانه های غربی را به وجد آورد!

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر تانک بیاتلون" ارتش 2017" روسیه رسانه های غربی را به وجد آورد!
تانک بیاتلون ارتش 2017  روسیه رسانه های غربی را به وجد آورد! - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخی از رسانه های غربی که در " بازی های بین المللی " ارتش -2017" روسیه اشتراک داشتند، در مورد تانک های بیاتلون این کشور بحث می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، تانک بیاتلون در این بازی های بین المللی توجه خاص روزنامه "دیلی میل " بریتانیا را به خود جلب کرده واین روزنامه اشاره کرده است، روسیه " قدرت نظامی واقعی خود را به نمایش گذاشت.
این نشریه در عین حال توجه را به «بیاتلون تانک ها» جلب کرده و از آن تحت عنوان «مسابقه برای مردان واقعی» نام می برد. پورتال استرالیایی «نیوز.کام» نیز می نویسد که «ابعاد بسیار بزرگ این مسابقه » قابل توجه بوده و توجه همه را به تانک های روسی مدل «تی 72 بی 3ام جلب می کند که در این برنامه حاضر شده اند.
در این میان از تجهیزات راکتیو، امکان ارتباط گیری بهتر و بالابردن سطح دفاعی در مقابل انفجار مین، ترکیب این ماشین با سلاح های پیشرفته و گسترده دید راننده تانک به عنوان امتیازات این ماشین زرهی نام می برند.
کانال فاکس نیوز نیز ضمن صحبت از «بیاتلون تانک ها» توجه همه را به مزیت های تانک های روسی جلب کرده و در این رابطه به سخنان جون م. جنرال ارتش امریکا اشاره می کند. این جنرال امریکایی راجع به تانک های پیشرفته روسی مدل 72ب3ام صحبت کرده و از وجود آنها ابراز نگرانی کرده است. به گفته وی «امروز امریکا توان رقابت ندارد و از کشورهایی عقب مانده که روابطشان با امریکا سرد شده است».
مسابقه تانک ها در منطقه نظامی آلابینو در حومه مسکو جریان دارد.
55 تیم از 19 کشور در این مسابقه شرکت دارند و در مرحله بعدی 12 تیم به رقابت می پردازند. مرحله نیمه نهایی ستارگان روزهای 8، 9 و 10 اوت برگزار می شود. در پایان چهار تیم برتر به مرحله نهایی رفته و بازی ها به پایان می رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала