داستان زندگی چاق ترین زن جهان که اکنون لاغر شده است + عکس

© Fotolia / Kokhanchikovداستان زندگی چاق ترین زن جهان که اکنون لاغر شده است
داستان زندگی چاق ترین زن جهان که اکنون لاغر شده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داستان زندگی چاق ترین زن جهان که با نزدیک به 550 کیلوگرم وزن از اواخر سال گذشته تلاش همه جانبه ای برای کاهش وزن آغاز کرد، همچنان مورد توجه رسانه های بین المللی است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از " العالم" ایمان عبدالعاطی پس از ماهها تلاش های مختلف برای کاهش وزن آخرین بار در حالی که بسیارلاغر شده بود، در رسانه ها ظاهر شد.
وی که هم اکنون در شفاخانه برجیل بستری است اخیرا نشسته برویلچیرظاهر شد در حالی که بسیار وزن کم کرده بود و بسیار تندرست به نظر می رسد.
مدیریت شفاخانه برجیل محل بستری ایمان که درمان وی را بر عهده دارد کنفرانس مطبوعاتی درباره وضعیت ایمان با حضور وی برگزار کرد تا وی شخصا روش های درمانی را که داکتران برای وی در نظر گرفته اند و وی را در آستانه بهبود قرار داده را بر زبان بیاورد.

شفاخانه برجیل امارات، درباره روش درمانی ایمان سخن گفت زیرا در این مکان رژیم غذایی با کالری های پایین و مقدار کم با در نظر گرفتن وعده های ثابت غذایی و تقسیم این وعده ها در 24 ساعت شبانه روز دنبال می شود.
این دختر سی و شش سال مصری که به خاطر اضافه وزن چندین بار دچار سکته قلبی شده است. اواخر سال گذشته برای انجام عمل جراجی و آغاز مرحله کاهش وزن خود به کشور هند رفت و مدتی بعد از عمل با کاهش نزدیک به صد کیلوگرم وزن، برای کاهش بیشتر وزن امیدواری بسیاری به دست آورد.
قابل ذکر است، تیمی از داکتران تغذیه برجسته و کارشناسان ورزش بر روند درمان وی نظارت دارند که ایمان تمرین های کاهش وزن خود را با آنها ادامه می دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала