دختران جوان المانی چگونه در صفوف کنیزان داعش قرار می گیرند + عکس

© AFP 2023د ختران جوان المانی چگونه در صفوف کنیزان داعش قرار می گیرند
د ختران جوان المانی چگونه در صفوف کنیزان داعش قرار می گیرند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برای زنان جوان رادیکال راه های مختلفی وجود دارد که میتوانند از ممالک اروپایی به جایی دیگر بروند.

کار شناسان اسلامی به خوبی میتوانند حوادثی را باز گو نمایند که در عراق با یک دختری 16 ساله المانی که در اسارت «دولت اسلامی »قرار داشت چه اتفاقی بدی بوقوع پیوسته است.

این د ختر که نامش لیندا است ازساکسونی آلمان میباشد. قبل از عزیمت عضویت سازمان ترورستی « دولت اسلامی »را داشت.

افراط گرایی در المان شروع میشود

« ما می توانیم یک تصور خاصی از دختر یک خانواده ای مسلمان سخت مذهبی را داشته باشیم». — این مطلب را بیرگیت ایبل — Birgit- Ebel بنیانگذارطرح های پیشگرانه بیان داشته است.

« د ختر میخواهد برای خودیک جهان خاصی را ایجاد نماید. مگربصورت ناگهانی به حدی مذهبی ترازان میشود که مادر، پدر
وبرادر از او میطلبند.
سپس او به طور اتومات برای تماس با سلفی های رادیکال که بدون مشکل می تواند در اینترنت پیدا کرد به جستجو پرداخت ». بعدآ سلفی ها می توانند با افراط گرایی کار را اغاز نمایند. واین عبارتند از «شستوشوی مغزی» است — این مطلب را هرمان مارشال متخصص اموزش بزرگسالان گفته است.

یکی دیگر از گزینه فرضی — در مورد یک جوان المانی است. «ممکن مشکل او شخصی بوده باشد »این مطلب را معلم ایبل گفته است. «در انجا — جایی که زن جوان به نحوی از انحا سر درگم واشفته ظاهر شده بود علاقه مند اسلام میشود، وبه مسجد میرود». مردان جوان رادیکال با این زن شروع به صحبت میکنند.
سلفی های استخدام کننده د ریک شبکه خوب سازمان یافته در سراسر المان فعالیت میکنند.

مردان میدانند که زنان میخواهند زود تر ازدواج کنند وبه انها وعده ازدواج تا سرحد فرار میدهند.

معامله سود اور — عزیمت به «دولت اسلامی» تهیه شده

«استخدام کنندگان اسلامی د ر آلمان تماس های بین المللی با « دولت اسلامی» در شرق میانه، سوریه و دیگر کشورها را دارند» — این مطلب ایبل بیان داشته است.

انها از این راه پول بدست می اورند. از انجایکه انها بین جنگجویان وعروسها « دولت اسلامی» ، که برای این سازمان فرزندان رابوجود میاورند رول میانجگیری رابازی میکند.
این یک کسب و کار سودآور است.
«همچنین در این محیط افراد جنایی نیز وجود دارد. مگر در اینجا همه چیز مخلوط شده است. استخدام کنندگان بار اول با اشخاص به صورت مخفی ملاقات میکنند طور مثال در مسجد ویا هم در خانه امن وپشت درهای بسته، که کنترول وجود ندارد».
اگر بین استخدام کننده و زن اعتماد ایجاد شود بعد ازآن محل ملاقات تعین میشود و حتی تا میدان هوایی رفته میتواند. « به عنوان یک قاعده دختر تنها نه میرود ودر اثنای رفت وآمد وپرواز دیگر افراد رادیکال همراه او میباشد. اغلب، دوست رادیکال هم سن و سال دختر است».
در برخی موارد، مانند لیندا، از میدان هوایی فرانکفورت به استانبول پرواز کرده بود. رادیکال ها با لیندا B. در اینترنت ملاقات کردند وبه او درگرفتن تکت تا استانبول کمک نمودند.

25 یورو قیمت تکسی تا «دولت اسلامی»
در هنگام ورود به آستانبول سلفی ها منتظر دختران میباشد که مسیر اینده را تعیین کنند بعدآ دختران توسط میانجگران به دست افراد وسازمانها تحویل داده می شود.

این چهره های کلیدی هستند که این زنها را از راه ترکیه قاچاق میکنند، ودر مناطقی که ساحه نفوذ دولت اسلامی است میبرند. این مناطق بصورت عموم شرق میانه ، عراق، و سوریه میباشد- این مطلب را ایبل بیان نموده است.

ایبل میگوید « من از کارشناسان شنیده ام که ازغازی عینتاب ترکیه تا رسیدن به « دولت اسلامی» شما مجبور به پرداخت 25 یورو به تکسی میباشید — و بعد ازان شما در قلمرو ساحه نفوذ دولت اسلامی هستید.

در «دولت اسلامی» دختران در انتظار چیست؟

د رانجا برای د ختران سرنوشت سختی در انتظار است.
به اساس گزارشات، از زنان به حیث ماشین الات زایمان «دولت اسلامی» وبردگان جنسی استفاده بعمل اورده میشود. برخی از انها درسطع بالا ومجلل کار میکنند وبرخی دیگر برای اجرای قوانین سرسخت اسلامی در رده های پولیس خدمت میکنند. دیگران در حال مبارزه در صفوف « دولت اسلامی» و یا هم برای دستگاه تبلیغاتی اسلام گرایان فعالیت مینمایند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала