خبر پرواز هواپیمای روسیه بر فراز پنتاگون کاربران شبکه های اجتماعی امریکا را هیجان زده کرد + ویدیو

© Sputnik / Ministry of defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر خبر پرواز هواپیمای روسیه بر فراز پنتاگون کاربران شبکه های اجتماعی امریکا را هیجان زده کرد + ویدیو
خبر پرواز هواپیمای روسیه بر فراز پنتاگون کاربران شبکه های اجتماعی امریکا را هیجان زده کرد  + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبر پرواز یک هواپیمای نظامی روسیه بر منطقه استراتژیک در واشنگتن کاربران شبکه های اجتماعی در ایالات متحده امریکا را هیجان زده کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی س ان ان به نقل از یک منبع گزارش داد، که هواپیمای نظامی روسیه روز چهارشنبه بر فراز کنگره امریکا، کاخ سفید، خوابگاه ریاست جمهوری و همچنین دیگر جاهای مخفی دولتی در نزدیک واشنگتن با موافقت ایالات متحده امریکا در چارچوب پیمان آسمان های باز پرواز کرده است.

Сближение российского Су-27 с самолетом-разведчиком США RC-135U - اسپوتنیک افغانستان
رهگیری هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط جنگنده روسی سوخو Su-27

با نشر این خبر صدها نفر از کاربران شبکه های اجتماعی به این خبر واکنش های گونان نشان داده اند، یکی از این کاربران می نویسد: آه خدای من، هواپیمای نظامی روسی بر فراز پنتاگون! کاربر دیگری نوشته است: چی؟ با عرض پوزش این چیست؟

یکا کاربر دیگر می نویسد: آیا حالا واقعا زمان وحشت فرا رسیده است؟
بعضی ها در کل این خبر را باور نمی کنند و می نویسند: من به این باور ندارم، خبر جعلی و همه «دروغ» است.
یکی از کاربران نوشته است: خبر را تا آخر بشنوید و پس از آن عکس العمل نشان بدهید. این پرواز با توافق مقامات امریکایی انجام شده و در کابین هواپیما نمایندگان نیروی هوایی ایالات متحده امریکا موجود می باشند.

او می نویسد: پیمان آسمان باز در سال 2002 میان 34 کشور از جمله روسیه به امضا رسید و امریکا هر سال این کار را در خاک روسیه انجام می دهد. کاربر دومی می نویسد: هواپیماهای ما هر سال بر فراز خاک روسیه پرواز می کند. سومی می خواهد مردم را آرام کند و او چنین می نویسد: هواپیماهای ما چندین بار بر فراز خاک روسیه این کار را انجام می دهد.

بعضی از کاربران در پیوند به پیوندهای ترامپ و مسکو با او شوخی می کند و به ترامپ یادآوری می کنند و می نویسند، که کدام کشور در جهان رهبر است.

 یکی از کاربران می نویسد: هواپیمای نظامی روسیه بر فراز پنتاگون پرواز می کند، به خاطر که اینجا را سرزمینی خود می داند و کاخ سفید را بررسی می کند که چگونه به علاقه پوتین او را بازسازی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала