نواز شریف می‌خواهد خود را بی‌گناه جلوه دهد

© Sputnik / Host photo agency/Alexey FilippovПремьер-министр Исламской Республики Пакистан Наваз Шариф
Премьер-министр Исламской Республики Пакистан Наваз Шариф - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ARY نیوز، شیخ رشید رهبر حزب عوام مسلم لیگ اعلام کرد: فساد اقتصادی نوازشریف کاملا اثبات شده است ولی او می‌خواهد با تکیه بر مردم و اجتماع آنان خود را بیگناه جلوه دهد.

وی افزود نواز شریف با اتهامات بی‌اساس بینظیر بوتو را از سیاست عزل کرد ولی حالا خود او به خاطر اثبات شدن فساد اقتصادی مجبور شد از تمامی مسئولیت‌هایش استعفا دهد.
شیخ رشید با انتقاد از عملکرد چهارساله نواز شریف گفت: در شهر روالپندی هیچ پیشرفتی صورت نگرفته و دقیقا به همین علت نواز شریف موفق نشد تجمعی را در این شهر مدیریت کند.
رهبر حزب عوامی مسلم لیگم اضافه کرد: نام نواز شریف در 19 پرونده فساد اقتصادی وجود دارد، ولی مدعی شده که فقط به خاطر یک اتهام بی اساس رد صلاحیت شده است؛ او مخفیانه با تمامی افراد صاحب نفوذ مذاکره می‌کند و تجمع راه می‌اندازد تا به مراکز خاص فشار وارد کند، در کشوری که هر شهروند روزانه حداقل 4 بار قطع شدن برق را تجربه می‌کند او مدعی کدام پیشرفت است؟
وی تاکید کرد: من و عمران خان در روز 13 آگست پاسخ محکمی به او و اتهامات بی‌اساسش خواهیم داد، ما در ناصر باغ به او اثبات می‌کنیم که سیل هواداران یعنی چه. او در پی تحت فشار قرار دادن دادگاه عالی و ارتش می‌باشد.
همزمان با نزدیک شدن سالروز آزادی پاکستان یعنی 14 اگست، احزاب مختلف به شدت فعال شده و خود را برای پیروزی در انتخابات سال آینده آماده می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала