ترکیه مخالف تحریم های اتحادیه اروپا و امریکا در برابر روسیه است

© AFP 2023 / Cyril Ndegeyaترکیه مخالف تحریم های اتحادیه اروپا و امریکا در برابر روسیه است
ترکیه مخالف تحریم های اتحادیه اروپا و امریکا در برابر روسیه است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت ترکیه به خاطر آسیب رسیدن به اقتصاد این کشور از تحریم های اتحادیه اروپا و و امریکا در برابر روسیه پشتیبانی نمی کند.
U.S. Republican presidential nominee Donald Trump appears at a campaign roundtable event in Manchester, New Hampshire, U.S., October 28, 2016 - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ لایحه جدید تحریم ها علیه روسیه را امضا نمود

به گزارش اسپوتنیک، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه در مصاحبه با خبرگزاری IHA گفت:- "ترکیه در گذشته از تحریم ها بسیار رنج برده است. این تحریم ها در برابر همسایه های ما و یا همکاران ما مانند (روسیه) باعث آسیب های سنگین به اقتصاد ما می شود. به همین دلیل، زمانی که ما در باره تحریم می شنویم، ما از آن پشتیبانی نمی کنیم. ما برای حل این مسائل به دنبال راه های دیگری می باشیم".
او در باره تحریم های روسیه از طرف اتحادیه اروپا و امریکا چنین گفت:- "روسیه و ایالات متحده امریکا در برابر یکدیگر تحریم های زیادی را اعمال می کند و اتحادیه اروپا در حال آماده سازی این اقدام در برابر امریکا می باشد، چرا که این تحریم های امریکا تاثیر منفی بر اتحادیه اروپا هم می گذارد. ما برای حل و فصل این مسائل راه گفت و گو را پیشنهاد م یکند و کوشش می کنیم که در این باتلاق غرق نشویم".

پیش از این، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا به تاریخ 2 اگوست لایحه تحریم ها در برابر روسیه را که پیشتر توسط کنگره امریکا تایید شده بود، امضا کرد.
به تاریخ 4 اگوست اتحادیه اروپا به لیست تحریم کنندگان خود سه شهروند روسیه و سه نهاد حقوقی را در پیوند به تامین توربین Siemens در کریمه را در آورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала