قصۀ لاغر شدن چاق ترین زن دنیا

© Sputnikقصۀ لاغر شدن چاق ترین زن دنیا
قصۀ لاغر شدن چاق ترین زن دنیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قصۀ کوشش چاق ترین زن جهان، برای کاهش وزن

قصۀ زندگی چاق ترین زن جهان که تقریباً به 550 کیلوگرم رسیده است، از اواخر سال گذشته تلاش همه جانبه ای براسپوتنیک به نقل از  العالم، ایمان عبدالعاطی پس از ماه ها تپ و تلاش برای کاهش وزن آخرین بار در حالی که بسیارلاغر شده بود، در رسانه ها ظاهر شد.

وی که هم اکنون در شفاخانه برجیل بستری است، اخیراً نشسته بر ویلچیرظاهر شد در حالی که بسیار وزن کم کرده بود  و بسیار تندرست به نظر می رسد.

اداره شفاخانه برجیل محل بستری ایمان که درمان وی را بر عهده دارد کنفرانس مطبوعاتی درباره وضعیت ایمان با حضور وی برگزار کرد تا وی شخصا روش های علاج را که دوکتران برای وی در نظر گرفته اند و وی را در آستانه بهبود قرار داده را بر زبان بیاورد.

شفاخانه برجیل امارات، درباره روش معالجه ایمان سخن گفت زیرا در این مکان رژیم غذایی با کالری های پایین و مقدار کم با در نظر گرفتن وعده های ثابت غذایی و تقسیم این وعده ها در 24 ساعت شبانه روز دنبال می شود.

این دختر سی و شش سال مصری که به خاطر اضافه وزن چندین بار دچار سکته قلبی شده است. اواخر سال گذشته برای انجام عمل جراجی و آغاز مرحله کاهش وزن خود به کشور هند رفت و مدتی بعد از عمل با کاهش نزدیک به صد کیلوگرم وزن، برای کاهش بیشتر وزن امیدواری بسیاری به دست آورد.

گفتنی است گروپ از دکتوران تغذیه برجسته  و کارشناسان ورزش بر روند درمان وی نظارت دارند که ایمان تمرین های کاهش وزن خود را با آنها ادامه می دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала