اشرف غنی برخی ها را به ایجاد تفرقه در كشور متهم کرد

© Sputnik / Zuhal Sarhad /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف غنی برخی ها را به ایجاد تفرقه درکشور متهم کرد
اشرف غنی برخی ها را به ایجاد تفرقه درکشور متهم کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان در مراسم گرامیداشت از روز جوان برخی ها را به ایجاد تفرقه در این کشور متهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان در مراسم گرامیداشت از روز جهان گفت: " من بیشترین سرمایه سیاسی خود را برای آوردن جوانان در کابینه دولت هزینه کردم و شعارم " امروز از شماست" می باشد. رئیس جمهور افغانستان در طول سخنرانی اش گفت: جوانان افغانستان سرمایه ملی این کشور هستند و به همین دلیل وزرای جدید و جوان را برای تصدی چند وزارتخانه به پارلمان معرفی شده اند.
اشرف غنی تاکید کرد افغانستان برای پیشرفت به فکر جوان نیاز دارد و رسالت جوانان این کشور محو فساد است.
رئیس جمهور افغانستان گفت: تا زمانی که اقشار مختلف این کشور به رفاه نرسند، افغانستان روی ثبات را به خود نخواهد دید.
وی درباره اشتغال‌زایی متعهد شد که 13 هزار شغل در بخش‌های خدمات رسانی به مردم تا دو هفته آینده از سوی دولت افغانستان اعلام خواهد شد.
رئیس جمهور کشور در ادامه نسبت به تلاش برخی از افراد برای ایجاد تفرقه قومی و جریانی در افغانستان هشدار داد.
رئیس جمهور افغانستان اظهار داشت برخی‌ از آدرس قومی و جریان‌های مختلف درصدد استفاده و تقسیم مردم این کشور هستند اما این افراد بدانند که تفرقه در بین مردم افغانستان جایگاهی ندارد.
وی در حالی این اظهارات را بیان می‌کند که اخیرا ائتلاف‌های سیاسی منتقد حکومت ارگ ریاست جمهوری را به اعمال تبعیض‌های قومی و زبانی متهم می‌کند.
محقق معاون ریاست اجرایی و از اعضای محوری شورای عالی ائتلاف نجات افغانستان نیز در گردهمایی اخیر این ائتلاف در ولایت بلخ اشرف غنی و تیم او را به متهم به اعمال تبعیض متهم کرده بود.
با این حال اشرف غنی گرچه به طور مستقیم از منتقدان نامی نبرده است اما به نظر می‌رسد که به صورت غیر مستقیم منتقدان خود را به استفاده از عنوان‌های قومی و جریانی برای تحریک احساسات مردم متهم می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала