جواب وزیر دفاع ونزوئلا به تهدید ترامپ

© REUTERS / Marco Bello TPXجواب وزیر دفاع ونزوئلا به تهدید ترامپ
جواب وزیر دفاع ونزوئلا به تهدید ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر دفاع ونزوئلا با ابراز نظر در مورد بیانیه‌ی رییس جمهور امریکا در رابطه با دخالت احتمالی نظامی، آمادگی نیروهای نظامی ونزوئلا را برای دفاع از کشور، اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پادرینو لوپز، وزیر دفاع ونزوئلا از آمادگی کامل نیروهای نظامی ونزوئلا برای دفاع از کشورش خبر داد.

لوپز گفت: "نیروهای مسلح جمهوری بولیواری ونزوئلا یکبار دیگر مقاصد صلح‌آمیز خود را تکرار می‌کند، در عین حال بر سوگند مقدس سپردن جان را در راه دفاع از کشور و نهادهای آن در صورت لازم، تاکید می‌کند".

 وی همچنان خواستار "اتخاذ موضع سخت‌گیرانه" در رابطه با ایالات متحده امریکا شده است. به گفته وی، وزارت دفاع کشور گفته‌های دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده امریکا را "عمیقاً محکوم" می‌کند و این گفته‌ها را به عنوان "یکی از جدی‌ترین تهدیدات" به آدرس ونزوئلا، می‌شمارد.

قبل از این، دونالد ترامپ در روز جمعه گذشته گفته بود که واشنگتن تمام موارد در رابطه با ونزوئلا را منجمله عملیات نظامی بررسی خواهد کرد.

با این حال، ایریک پهون، سخنگوی رسمی پنتاگون اعلام کرده بود که نظامیان امریکایی هیچ دستوری در مورد آمادگی برای عملیات نظامی در رابطه با ونزوئلا، دریافت نکرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала