واکنش تند ارگ به اظهارات اخیر ضمیر کابولوف

© Wikipediaارگ
ارگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حکومت افغانستان اظهارات نماینده خاص رئیس جمهور روسیه برای افغانستان را غیر مسئولانه می‎داند که گفته‎است نیروهای امریکایی افغانستان را ترک کنند.

به گزارش اسپوتنیک، نجیب آزاد معاون سخنگوی رئیس جمهور ضمن ابراز نظر در این مورد گفت که نیروهای خارجی بخصوص امریکایی در خصوص مبارزه با تروریزم در افغانستان دست آوردهای خوب دارند.
آزاد این موضوع را در عکس العمل به اظهارات اخیر ضمیر کابلوف نماینده خاص رئیس جمهور روسیه برای افغانستان بیان کرد که گفته‎است باید نیروهای امریکایی افغانستان را ترک کنند.
وی گفت که اظهارات کابلوف غیر مسئولانه و مداخله آشکار در امور داخلی افغانستان می‎باشد.
او اضافه نمود ، ماامیدواریم که در آینده چنین اظهاراتی مطرح نگردد ضمنا حضور نیروهای امریکایی در افغانستان به اساس قرارداد استراتیژی میان دو کشور بوده و در افغانستان و منطقه امریکا یکی از شرکای مهم افغانستان در مبارزه با تروریزم می‎باشد و به اساس تمام قوانین جهانی که مبارزه علیه تروریزم است موجودیت نیروهای امریکایی در مبارزه با تروریزم در افغانستان مهم است."
این در حالیست که ضمیر کابلوف روز گذشته در صحبت با یک روزنامه روسی گفته‎است که امریکا و متحدانش در مبارزه با تروریزم در افغانستان شکست خورده و باید نیروهایشان را ازین کشور بیرون سازند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала