آیا امریکا حمله راکتی کوریای شمالی به گوام را دفع کرده می‌تواند؟

© AFP 2023 / Wojtek Radwanskiآیا امریکا حمله راکتی کوریای شمالی به گوام را دفع کرده می‌تواند؟
آیا امریکا حمله راکتی کوریای شمالی به گوام را دفع کرده می‌تواند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک کارشناس نظامی در مصاحبه با تلویزیون راشا تودی در مورد فرمان آماده باش رهبر کوریای شمالی برای حمله نظامیان این کشور به جزیره گوام، ابراز نظر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، میخائیل خوداریونک، کارشناس نظامی روسی در مصاحبه با تلویزیون راشا تودی (RT)، در رابطه با فرمان آماده باش کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی برای حمله به جزیره گوام که تحت اداره ایالات متحده امریکا می‌باشد، گفت: "آنها امکانات تخنیکی برای حمله به گوام را دارند. اما این حمله یک حمله بزرگ نخواهد بود. این فقط چند راکت جداگانه خواهد بود که امریکایی‌ها می‌توانند با استفاده از سیستم دفاع هوایی اندرسون (واقع در جزیره گوام) و سیستم‌های دفاع هوایی مستقر در کشتی‌های نیروهای نظامی — دریایی ایالات متحده امریکا، به راحتی آنها را خنثی کنند. آنها به سادگی چند راکت کیم جونگ اون را سرنگون خواهند کرد".

این کارشناس با خاطر نشان ساختن این که اعلامیه رهبر کوریای شمالی را جدی نمی‌خواند،  گفت: "در مورد حملات از قبل خبر نمی‌دهند، حملات را انجام می‌دهند".

قبل از این کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی فرمان صادر کرده بود که نظامیان این کشور برای انجام حمله به جزیره گوام به شکل آماده باش باشند. وی همچنان گفته بود که اول باید ایالات متحده امریکا برای جلوگیری از درگیری نظامی تصمیم درست اتخاد کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала