دلیل "پرخاشگری" و رفتار تهاجمی رهبر کوریای شمالی روشن شد

© AFP 2023 / KCNA/KNS Republic KoreaЛидер КНДР Ким Чен Ын в Академии зенитной артиллерии
Лидер КНДР Ким Чен Ын в Академии зенитной артиллерии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پزشکان آمریکایی معتقدند که کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی، دارو های استروئید را مصرف مینماید که باعث رفتار تهاجمی و پرخاشگری میگردد .

به گزارش اسپوتنیک،راک پزیتانو متخصص از بیمارستان تخصصی جراحی در نیویورک گفت،جامعه پزشکی به طور گسترده در مورد احتمال این که "کیم جونگ اون مبتلا به بیماری نقرس" می باشد، بحث مینمایند.

پزشکان آمریکایی معتقدند که کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی، دارو های استروئید را مصرف مینماید که باعث رفتار تهاجمی و پرخاشگری میگردد.
داکترپزیتانو گفت: این جوان مبتلا به " پرخاشگری و خشم استروئیدی" میباشد.
به گفته پزشکان، نقرس بیماری است که از دوران باستان به عنوان «بیماری پادشاهان» شناخته شده است، زیرا یکی از دلایل آن نامتعادل بودن رژیم غذایی است. برای درمان این بیماری از داروهای حاوی استروئید استفاده می شود.
اوضاع در شبه جزیره کوریا پس از تبادل اعلامیه های شدید بین کوریای شمالی و آمریکا وخیم تر شده است. کوریای شمالی وعده داده است که راکت های بالستیکی را بسمت پایگاه آمریکایی گوآم پرتاب کند. رئیس جمهور ترامپ نیز به نوبه خود وعده داد که اگر او — رهبر کوریای شمالی «حتا اگر یک راکت به سوی گوآم پرتاب کند، با چنان پاسخی مواجه خواهد شد که تا اکنون هیچکس نظیر آنرا به چشم ندیده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала