چند در صد آمریکایی ها از حمله بر کوریای شمالی حمایت میکنند ؟

© Sputnik / Mihail Metzel/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Президент США Дональд Трамп на саммите G20 в Гамбурге
Президент США Дональд Трамп на саммите G20 в Гамбурге - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تحقیقات مشترک Politico و Morning Consult نشان داد که 47 در صد آمریکایی ها از حمله هوایی بر تاسیسات نظامی و هسته ای کوریای شمالی حمایت مینمایند .

به گزارش اسپوتنیک، با این حال کمتر از 3/1 شهروندان آمریکا پشتیبان ارسال نیرو های زمینی به کوریای شمالی میباشند و باور دارند که میتوان به کمک آنها بر پیونگ یانگ فشار آورد تا ازتوسعه سلاح هسته ای و راکتی دست بردارد.
محبوب ترین گزینه فشار بر کوریای شمالی برای آمریکایی ها تلاش های دیپلماتیک و پیکش نمودن تحریم های اضافی برای این کشور میباشد.70 در صد آمریکایی ها به این گزینه پاسخ مثبت ارائه نمودند.
بطور کل شهروندان ایالات متحده آمریکا با واکنش رئیس جمهور این کشور در مورد وضیعت روابط فعلی آمریکا باکوریای شمال هم نظر هستند.46 در صد پرسش شدگان وعده ترامپ را در مورد اینکه اگر کوریای شمالی تهدید واقعی را برای آمریکا بار آورد با " آتش و خشم " او روبرو خواهد شد ، مناسب ارزیابی نموده اند.
تقریبا نیمی از پاسخ دهندگان باور دارند که رهبر ایالات متحده آمریکا توان مقابله با بحران کنونی کوریای شمالی را دارا است.با این حال 42 در صد پاسخ دهنگان در این مورد ابراز تردید نمودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала