آزمایش طیاره سوخت رسان بدون سرنشین برای امریکا + عکس

© Flickr / Leeآزمایش تانکرهای بدون سرنشین امریکا+ عکس
آزمایش تانکرهای بدون سرنشین امریکا+ عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت هوافضا و صنایع دفاعی "نورث روپ گرومن" امریکا در چارچوب "MQ-25 Stingray" یک طیاره سوخت رسان بدون سرنشین شبیه ماهی پهن را مورد آزمایش قرار میدهد.

به گزارش اسپوتنیک، نخستین تصاویر طیاره جاسوسی بدون سرنشین امریکا در اینترنت منتشر شده است که توسط یک کارشناس امریکایی در زمینه آموزش نظامی ساخته شده است. طوریکه آشکارست، این طیاره مرموز نمونه مدل طیاره بدون سرنشین " X-47B UCAS-D," ساخته شده است که نیروهای بحری امریکا با موفقیت آن را آزمایش کردند. این طیاره با دو مخازن سوخت خارجی مانند جنگنده های شرکت " Super Hornet " امریکا مجهز می باشد.
مخازن این طیاره برای پروازهای با سرعت 600 کیلومتر در ثانیه در نظر گرفته شده و حجم هر یک از آنها ممکن است 1300 تا 1800 لیر باشد. علاوه بر این، مخازن این طیاره با سیستم پمپاژ سوخت با ظرفیت حدود 1800 لیر در دقیقه مجهز گردیده است. نیروهای بحری امریکا می خواهند این طیاره ها را برای سوخت گیری جنگنده های " F/A-18E/F Super Hornet " در هوا آزاد تامین نمایند.
نیروی بحری امریکا قصد ندارد این طیاره بدون سرنشین را هر چند مانند نمونه طیاره های " MQ-25 " نوعی ماهی پهن که در حال حاضر در دسترس آنها قرار دارد، مهجز نمایند. اما اعضا کانگرس امریکا با ارتش موافق نبوده و استدلال دارند که طیاره های بدون سرنشین باید با سلاح ها و تجهیزات هوشمند مهجز باشند.
این طیاره که توسط " نورث روپ گرومن" طراحی و ساخته شده است، اما توسط ارتش این کشور مورد آزمایش قرار گرفته و آنها در مورد نقص، تخریب ، سوختگیری و دیگر دستگاه های آن و حتی استفاده از سلاح های لیزری را مورد ارزیابی قرار دادند.
طول این دستگاه بدون سرنشین 11،63 متر و عرض آن 18،93 متر می باشد. این طیاره می تواند با سرعت 1035 کیلومتر در ساعت حرکت کند و پرواز های در فاصله 4000 کیلومتر را انجام دهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала