دموکرات ها خواستار استیضاح ترامپ شدند

© AP Photo / Evan Vucciدموکرات ها خواستار استیضاح ترامپ شدند
دموکرات ها خواستار استیضاح ترامپ شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چند تن از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از همکاران جمهوری‌خواه خود خواستند تا فرآیند استیضاح ترامپ را در کانگرس این کشور آغاز کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشنگتن‌اگزماینر، برخی از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا خواهان اقدام کانگرس در استیضاح ترامپ شدند. این درخواست پس از آن مطرح شد که ترامپ شب گذشته با عدول از موضع پیشین خود در محکوم کردن هواداران برتری سفیدپوستان در ماجرای خشونت‌های شارلوتزویل، «هر دو طرف» ماجرا را مقصر برشمرد.
جکی اسپی‌یر عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا شب گذشته در صفحه خود در " توییتر" نوشت: «رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا نشانه‌های رفتاری دمدمی‌مزاج و بی‌ثباتی روانی را نشان می‌دهد که کشور را در معرض خطری جدی قرار می‌دهد. زمان اعمال متمم 25‌ام قانون اساسی است». اشاره وی به فرآیند مندرج در قانون اساسی آمریکا برای استیضاح و برکناری رئیس جمهوری است.
پیشتر نیز براد شرمن، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در مقاله‌ای با متهم کردن ترامپ به کارشکنی در مسیر عدالت و دخالت در تحقیقات جاری دولت فدرال درباره مداخله روسیه در انتخابات سال 2016 این کشور خواهان استیضاح وی شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала