دخترک ده ساله هندی طفل به دنیا آورد

© Fotolia / arminaБеременная женщина
Беременная женщина - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک دختر ده ساله هندی پس از تجاوز جنسی بر وی از جانب کاکایش ،کودکی به دنیا آورد . با این حال والدین این طفل به وی اطمینان میدادند که به علت بیماری بطنی باید عمل جراحی را سپری نماید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از NDTV، این دخترک طفلش را در بیمارستان شهر چاندیگردر بخش شمالی هند در نتیجه عملیات "سزارین" به دنیا آورد. وضیعت صحی نوزاد قناعت بخش است و پدر دخترک میخواهد نواسه اش را به فرزندی بگیرد. گفته میشود که این دختراحتمالا مدت چندین ماه از طرف کاکایش مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بود. ماه گذشته والدین این دختر او را به علت شکایت از درد شکم اش به شفاخانه شهری آوردند. پزشکان تشخیص نمودند که دخترک در هفته 30 حاملگی قراار دارد

در ماه جولای گذشته داکتران هند به دختر اجازه سقط جنین را ندادند ، زیرا به گفته آنها این امر برای او خطر مرگ را همراه داشته است.کانال تلویزیونی یاد آور شد که در هند سقط جنین از هفته بیستم بارداری ممنوع است مگر اینکه مادر با کدام خطر روبرو باشد.

والدین به دخترک توضیح نمودند که در شکم او سنگ بزرگی است که باید کشیده شود. به این ترتیب دخترک بدون آنکه خود چیزی دانسته باشد ، کودکی را به دنیا آورد.
به گزارش کانال تلویزیونی هند ، کاکای این دختر اکنون بازداشت شده است

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала