آصف مهمند: افراد عطا محمد نور مرا با خود برده بودند +عکس

© عکس از صفحه عطا محمد نورعطا محمد نور
عطا محمد نور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد آصف مهمند یکی از منتقدان سرسخت عطا محمد نور بوده و بار بار در صحبت با رسانه ها، آقای نور را به فساد و زور گویی متهم کرده است .

به گزارش اسپوتنیک، گفته میشود که مهمند در دو روز گذشته به خاطر یک قضیه جنجالی در بلخ بازداشت شده بود. در جریان دستگیری وی تعدای از افراد کشته و مجروح شدند.
محمود آصف مهمند، ادعا دارد که افراد مسلح وابسته به عطا محمد نور، والی بلخ، پس از زد و خورد مسلحانه در میدان هوایی شهر مزارشریف، او رابا خود برده بودند.
پس از این حادثه عطا محمد نور، والی ولایت بلخ در صفحۀ فیسبوک خود مقامات ارشد امنیتی افغانستان را هشدار داده است که با اقدامات شان "بلخ را بی ثبات" نسازند. 

از جانب دیگر خبرنگاران و افراد وابسته به عطا محمد نور در صفحات رسانه های اجتماعی خود نگاشته اند که آصف مهمند توسط پولیس بازداشت شده است.
طاهر قادری، یکی از دستیاران آقای نور در صفحۀ رسمی تویتر خود نگاشته است "مقامات امنیتی بلخ، پس از چندین ساعت مقاومت، محمد آصف مهمند را که به فساد متهم است، بازداشت کردند".
آقای قادری، در صفحۀ تویتر خود از مجروح شدن "چهار پولیس در درگیری با افراد مسلح غیر مسوول" خبر داده است.
اما، فرماندۀ امنیۀ ولایت بلخ گفت "حکم بازداشت آصف مهمند نزد وی وجود ندارد و وی تلاش می کرد تا این عضو شورای ولایتی را دوباره به کابل اعزام کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала