افتتاح چهار پروژه عام‌المنفعه در پنجشیر

© Enric Marti, FILEافتتاح چهار پروژه عام‌المنفعه در پنجشیر
افتتاح چهار پروژه عام‌المنفعه در پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چهار پروژه عام‌المنفعه در ولایت پنجشیر توسط وزارت مبارزه علیه مواد مخدر، افتتاح گردید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری آوا، این پروژه‌ها در حالی توسط وزیر مبارزه با مواد مخدر افتتاح شد که اعضای شورای ملی، شورای ولایتی، والی ولایت پنجشیر و تعداد زیادی از ساکنین این ولایت نیز حضور داشتند.

سلامت عظیمی، وزیر مبارزه علیه مواد مخدر ضمن ارائه معلومات در مورد پروژه‌های تطبیق شده در ولایت پنجشیر افزود که کشت کوکنار در ولایت پنجشیر به صفر رسیده است.

وی افزود: "ولایت پنجشیر از جمله ولایاتی است که در حدود 18 پروژه از سوی وزارت مبارزه علیه مواد مخدر و با در نظرداشت پیشنهاد و خواست‌های مردم در این ولایت تطبیق گردیده است و جا دارد که از مردم خوب پنجشیر بخاطر حفظ و مراقبت درست از این پروژه‌ها سپاس‌گذاری نماییم".

انجنیر کمال الدین نظامی، والی پنجشیر‌ حین افتتاح پروژه‌ها گفت: "با بهره‌برداری این پروژه‌های عام‌المنفعه امید می‌رود مشکلات مردم مان حل گردد".
وی همچنان از باشنده گان محل خواست تا در حفظ و مراقبت این تاسیسات که مال خودشان است توجه جدی داشته باشند.

احمد ضیا یزدانی رییس مبارزه علیه مواد مخدر ولایت پنجشیر در رابطه به این پروژه‌ها گفت: "این پروژه‌ها شامل ساختمان دو باب مکتب، کانال آب و تعمیر شفاخانه بیست بستر می‌باشد، که به هزینه چهل میلیون افغانی از سوی وزارت مبارزه علیه مواد مخدر در این ولایت تطبیق و اعمار گردیده است".

رییس مبارزه علیه مواد مخدر ولایت پنجشیر همچنان افزود که پروژه‌های متذکره در ولسوالی های دره، آبشار و حصه اول طی دوسال اعمار گردیده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала