ناامیدی پاکستان از امریکا

© Flickr / bm1632پاکستان
پاکستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسلام آباد بعد از اینکه در حمایت از تروریزم تحت اتهام ترامپ قرار گرفت، از واشنگتن ناامید شده است

وزارت خارجه پاکستان اظهار داشته است که اسلام اباد اتهام ترامپ را در پناه دادن تروریستها منفی ارزیابی می نماید.

در بیانیه وزارت خارجه پاکستان آمده است که هیچ کشور جهان به اندازه پاکستان بیشتر از تروریزم خساره مند نگردیده است. تروریزم از خارج داخل قلمرو پاکستان شده است. به همین علت پاکستانم از بیانیه سیاسی امریکا در مورد اسلام اباد ناامید شده است که تلفات سنگین پاکستان ناشی از حملات ترویستی را نادیده گرفته اند که مردم پاکستان در نبرد با تروریزم متقبل شده اند.

امریکا بائیست یکجا با پاکستان علیه تروریزم مبارزه کند.

وزیر خارجه امریکا در مورد اسلام اباد اظهار داشت که پاکستان به سیاست فعلی خود ادامه میدهد و به این شکل هویت متحد ناتو در خارج را از دست میدهد که به اساس آن کمک های نظامی و غیره را به شرایط بسیار راحت بدست میاورد.

او گفت: "ما اهرام های تاثیر را داریم. چیزیکه مربوط کمک به پاکستان میشود، عبارت از هویت پارتنری پاکستان در خارج از سازمان ناتو، با ناتو میباشد که در مورد این همه میتوانیم تجدید نظر نمایم".

 روز دو شنبه دونالد ترامپ استراتیژی فعالیت خود را در افغانستان اعلام نمود. رهبر امریکا از سخنرانی در مورد جوانب نظامی این استراتیژی امتناع ورزید، اما اشاره نمود که نیروهای امریکا عاجل از افغانستان خارج نمی شوند. او نقش پاکستان در افغانستان را نیز دقیق تعیین کرد و پاکستان را تهدید نمود که اگر پاکستان به حمایت تروریستها در قلمرو خود ادامه بدهد، خسارات زیاد را متقبل خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала