انتخاب نام برای سه زیر دریایی روسی

© Sputnik / Yury Pirogovانتخاب نام برای سه زیر دریایی روسی
انتخاب نام برای سه زیر دریایی روسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سومین، چهارمین و پنجمین زیر دریایی های دیزلی الکتریکی پروژه 636،3 که مختص اقیانوس آرام ساخته شده است به نام های " ماگادان"، " اوفا" و " موژیک" نامگذاری می شود.

به گزارس اسپوتنیک، ایگور پونومارف معاون شرکت کشتی سازی کشتی های نظامی گفت: برای این کشتی ها این نام انتخاب شده است. پیش از این گزارش شد، که دو کشتی اول در ماه جولای نام های" پتروپاولوفسکی- کامچاتسکی" و " ولخف" دریافت می کنند. پونومارف خاطر نشان ساخت که در حال حاضر برای ششمین کشتی زیر دریایی اسمی انتخاب نشده است. به گفته وی، قرارداد زیر دریایی ششم پروژه 636،3 مختص اقیانوس آرام در سپتامبر سال 2016 امضا شد. پیش از این از سال 2010 شرکت کشتی سازی " Admiralty "سن پتربورگ قرارداد ساخت ششمین کشتی زیر دریایی برای کشتی های طیاره بر دریای سیاه به اجرا گذاشت. در حال حاضر تمام این قایق آماده تحویل می باشند. اخرین دو کشتی زیر دریایی "ویلیکی نووگورد" و "کالپیئون" در ماه اگست سال روان به سواستوپول انتقال داده می شود.
کشتی های زیر دریایی این پروژه متعلق به نسل سوم است و این کشتی ها از ناب ترین زیردریایی ها در جهان می باشد.
سرعت آن در زیر آب 20 گره و حداکثر عمق غوطه وری آن 300 متر و وزن آن چهار هزار تن است. این کشتی ها برای حمل 52 سرنشین در نظر گرفته شده و می تواند 45 روز در زیر بحر در حرکت باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала