سیمونیان از گوتیرز به خاطر پشتیبانی اش از «راسیا سیگودنیا» سپاسگزاری کرد

© Sputnikسیمونیان از گوتیرز به خاطر پشتیبانی اش از «راشیا تودی» سپاسگزاری کرد
سیمونیان از گوتیرز به خاطر پشتیبانی اش از «راشیا تودی» سپاسگزاری کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سردبیر خبرگزاری بین المللی «راسیا سیگودنیا» از دبیر کل فدراسیون اروپایی به خاطر پشتیبانی اش از راشیا تودی سپاسگزاری کرد.

روسیه امروز - اسپوتنیک افغانستان
فدراسیون روزنامه نگاران اروپا استونیا را محکوم نمود
به گزارش اسپوتنیک، مارگریتا سیمونیان سردبیر خبرگزاری بین المللی «راسیا سیگودنیا» از ریکاردو گوتیرز به خاطر پشتیبانی از خبرنگار راشیا تودی سپاسگزاری کرد.

ریکاردو گوتیرز رئیس فدراسیون روزنامه نگاران اروپا پس از راه ندادن خبرنگار خبرگزاری «راسیا سیگودنیا» گفته بود:- "این قطعا یک حمله جدی به آزادی رسانه ها می باشد".

گوتیرز نماینده استونیا در اتحادیه اروپا را به خاطر راه ندادن خبرنگاران «راسیا سیگودنیا» در تالین محکوم کرده بود.

مارگریتا سیمونیان با سپاسگزاری از گوتیرز چنین گفت:- "بسیار خوشحالم که بر علاوه استونیا در اروپا بیش از دهها کشور دیگر هم موجود می باشند و من می خواهم یک سپاسگزاری ویژه از آقای گوتیرز به خاطر پشتیبانی شان از آزادی بیان در اروپا کنم".

گوترز گفته است، که به خاطر راه ندادن خبرنگاران خبرگزاری بین المللی «راسیا سیگودنیا» و حمله جدی به آزادی رسانه ها از شورای دبیر کل ناتو در دولت استونی خواستار توضیحات خواهد شد.

این در حالیست که مقامات کشورهای بالتیک به طور منظم مانع کار رسانه های روسی می شوند.

وزارت امور خارجه روسیه هم در این باره گفته است، که این کارها خود نشان دهنده اظهارات عوامفریبانه ویلنیوس، ریگا و تالین مبنی به تعهدات شان در باره اصول دموکراسی و آزادی بیان است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала