غرب دیگر تمایلی برای برکناری اسد ندارد

© REUTERS / SANAغرب دیگر تمایلی برای برکناری اسد ندارد
غرب دیگر تمایلی برای برکناری اسد ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه تایمز امروز (شنبه) به بررسی مساله سوریه و چرخش مواضع غرب در قبال این مساله پرداخت و به این امر اشاره کرد که غرب به اطلاع مخالفان سوری رسانده است که بشار اسد هست که بماند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، لوسیندا اسمیت، از استانبول و ریچارد اسپنسر، خبرنگار روزنامه تایمز در امور خاورمیانه گزارشی را در مورد تغییر ریشه‌ای در رویکرد انگلیس و هم‌پیمانانش در قبال جنگ در سوریه و توقف پافشاری‌شان برای کنار رفتن بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه از قدرت و چه بسا پذیرش انتخاباتی که به اسد اجازه شرکت در آن را می‌دهد، تدوین کردند.
در این گزارش آمده است که هم‌پیمانان غربی به رهبران مخالفان سوری در جریان نشست اخیرشان در ریاض اعلام کردند که راهی در مقابل آنها جز پذیرش حضور اسد در دمشق نیست و در نتیجه، مجالی برای پافشاری جهت برکناری وی تا پیش از ورود به مذاکرات پیرامون آینده سوریه وجود ندارد.
پیشتر بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس گفته بود: ما بر لزوم کنار رفتن اسد به عنوان یک پیش شرط اصرار داریم اما در حال حاضر می‌گوییم که او باید در چارچوب مرحله انتقالی برود و او حق دارد که وارد انتخابات دموکراتیک بشود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала