هراس مردم افغانستان از امریکائی ها

© AFP 2023 / Romeo Gacadهراس مردم افغانستان از امریکائی ها
هراس مردم افغانستان از امریکائی ها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مردم افغانستان نسبت به طالبان بیشتر از امریکائی ها می ترسند

شهروندان افغانستان به این عقده اند که اردوی امریکا نسبت به طالبان بیشتر وحشی اند

کانال تلویزیون مرکزی روسیه، شهروندان افغانستان نسبت به طالبان، بیشتر از امریکائی ها می ترسند

هزاران مردم بیگناه افغانستان در اثر بمباران نیرو های امریکائی کشته شده اند.  مردم محل ولایت ننگرهار اعتراف کردند که نسبت به طالبان بیشتر از اردوی امریکا میترسند. آنها گفتند که امریکا عملیات های زیاد را در این منطقه انجام میدهند و برعکس گاهی طالبان بر ایشان حمله می نماید و مردم محل همیشه تحت اتش بین دو نیر قرار میگردند و تلفات زیاد و سنگین را متقبل می شوند.

چند قبل در اثر حمله هوائی امریکا یکتن از رهبران طالبان نابود گردید، اما در اکثر اوقات در اثر حملات امریکا، مردم عالی تلف می شوند.

می گویند که اکثر عملیات های شبانه امریکا موفقانه نمی باشد و ان با عث تلفات مردم عادی و بیگناه میگردد. چندی قبل امریکائی منطقه ما را مورد حمله قرار دادند و چند سلمان را بازداشت کردند که بعد ها اعتراف نمودند که سلمان های بازداشت شده بیگناه اند. بعضی اوقات در جریان عملیات های شبانه خود مردم اهالی را هدف قرار میدهند و خانه های ایشان را ویران می نمایند.. در یکی از روز ها در اثر پرتاب راکت از طیاره بی پیلوت داکتر  شفاخانه کشته شد.

گاهی هم نیروهای افغانی و امریکائی مشترکاً عملیات را انجام میدهند که اکثراً راپور های غلط میباشد. اما از آن مردم بیگناه بیشتر متضرر میگردند و تلفات میدهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала