رییس جدید امنیت ملی هرات پس از معرفی‌شدن، به کارش آغاز کرد

© Photo / commons.wikimedia.orgرییس جدید امنیت ملی هرات پس از معرفی‌شدن، به کارش آغاز کرد
رییس جدید امنیت ملی هرات پس از معرفی‌شدن، به کارش آغاز کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقام های محلی ولایت هرات خبر داده اند که رییس جدید امنیت ملی این ولایت عصر امروز پس از آنکه از سوی معاون عمومی امنیت ملی کشور معرفی شد، به کارش آغاز کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری آوا، جیلانی فرهاد، سخنگوی والی هرات گفت که تورن‌جنرال عبدالحلیم به عنوان رییس جدید امنیت ملی هرات معرفی و آغاز به کار کرد.

سخنگوی والی این ولایت افزود که والی هرات در دیدار با رییس جدید، بهبود قابل ملاحظه وضعیت امنیتی در این ولایت را نتیجه ایثار و ازخودگذشتگی یکایک افسران و سربازان بخش های اطلاعاتی، کشفی و امنیتی عنوان کرده و تاکید نمود که مردم، قدردان این همه رشادت و ایثارهستند.

والی هرات از نقش برجسته همکاری های مردمی در جهت شناسایی و خنثی سازی توطئه های دشمنان نیز تمجید کرده و گفته که رابطه قوی بین دولت و ملت در ولایت هرات ستودنی است.

اين در حالیست که در یکسال اخیر شمار قابل توجهی از عوامل حملات تروریستی توسط کارمندان گمنام امنیت ملی شناسایی و از وقوع ده ها حمله تروریستی جلوگیری شده است.

پيش از این جنرال دادمحمد حریفی مسولیت ریاست امنیت ملی ولایت هرات را بر عهده داشت، که طبق بعضی گفته‌ها، آقای حریفی به دلیل دستگیری یک تروریست از دارالعلوم عالی هرات و فشارهای مقامات مرکزی از این مقام کنار زده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала