اسرائیل قصد بمبارد کاخ اسد را دارد

© AFP 2023 / Thomas Coexاسرائیل قصد بمبارد کاخ اسد را دارد
اسرائیل قصد بمبارد کاخ اسد را دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مسؤول بلندپایه اسرائیلی تهدید کرد در صورتی که ایران به گسترش نفوذ خود در سوریه ادامه دهد، کاخ بشار اسد در دمشق را بمباران می کنیم.

اسپوتنیک به نقل از العالم، روزنامه اسرائیلی "جروزالیم پست" امروز دوشنبه در گزارشی آورده است که یک مقام ارشد اسرائیلی که خواست نامش فاش نشود، در گفتگو با رسانه های عربی، به دولت روسیه هشدار داد در صورتی که تغییرات جدی در منطقه رخ ندهد، تل آویو تمام تلاش خود را برای نابودی توافق آتش بس در جنوب سوریه که در مذاکرات آستانه میان امریکا و روسیه حاصل شد، بکار خواهد گرفت.

به نوشته "السومریه نیوز"، این مسؤول رژیم اشغالگر خاطرنشان کرد که دیدار اخیر میان بنیامین نتنیاهو و ولادمیر پوتین  روز چهارشنبه گذشته در سوچی به هیچ تفاهمی منجر نشد. نتنیاهو به رهبر روسیه گفت که اگر نگرانی های اسرائیل مورد توجه قرار نگیرد، وادار می شود که در سوریه دست به اقدام بزند.

یادآور می شود که طرف اسرائیلی بارها با ابراز نگرانی درباره توافق آتش بس در جنوب سوریه، تاکید کرد که این توافق ممکن است به گسترش نفوذ ایران در منطقه منجر شود به رغم آنکه سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که توافق ایجاد مناطق کاهش تنش در جنوب کشور منافع تمام جناح های ذیربط از جمله اسرائیل را تامین می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала