روسیه امریکا را تهدید کرد

© Sputnik / Valeriy Melnikovروسیه امریکا را تهدید کرد
روسیه امریکا را تهدید کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسکو از مسیر پیچیده ویزه برای شهروندان ایالات متحده پیروی نخواهد کرد، اما اگر واشنگتن با کارهای سفارت روسیه و قنسولگری درگیر شود، اقدامات شدید انجام خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه به خبرنگاران گفت: مسکو از مسیر پیچیده برای صدور ویزه به شهروندان امریکا پیروی نخواهد کرد، اما اگر واشنگتن با کارهای سفارت روسیه و قنسولگری درگیری شود، اقدامات شدید انجام خواهد داد.
وی افزود: ما هیچ کاری انجام نمی دهیم که زندگی هموطنان ما در امریکا با مشکلات مواجه شود و ما می خواهیم امریکایی ها با حداقل مشکلات به روسیه سفر کنند. این دیپلمات روس واضح ساخت، که مسکو در این زمینه منافع خود را در نظر می گیرد و هیچ تمایلی برای نابودی روابط با واشنگتن ندارد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه افزود: امریکا تاکنون در مورد اقدامات روسیه در زمینه کاهش کارمندان ماموریت های دیپلماتیک اش در روسیه دست به کار نشده است. وی گفت: " ما تنها سیگنال هایی از جانب وزارت امور خارجه دریافت کردیم، اما اقدامات خاصی صورت نگرفته است.
شایان ذکر است، واشنگتن از تاریخ 23 اگست صدور ویزه غیر مهاجرتی را در سراسر روسیه متوقف ساخت و این رژیم تا تاریخ 1 سپتامبر تنها در مسکو ادامه دارد. گفته این می شود، این اقدامات پاسخی برای تصمیم روسیه در مورد کاهش کارمندان ماموریت های دیپلماتیک ایالات متحده در کشور توضیح داده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала