کلوپ ویدیو

بازدید از قربانیان طوفان با بوت های بلند+ویدیو

عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا با همسرش ملانیا ترامپ برای بازدید از مناطق سیل‌زده هیوستون و کورپس کریستی به ایالت تگزاس رفتند.

اما نحوه لباس پوشیدن ملانیا ترامپ و بخصوص بوت های کرو بلند او بار دیگر جنجال زیادی در رسانه‌ها به پا کرد.
نیویارک پست در مطلبی در این باره نوشته است: ملانیا ترامپ با آن بوت های بلند  فکر  کرده که  به مراسم فرش قرمز می رود نه به منطقه سیل زده هیوستون!
انتشار تصاویر ملانیا ترامپ با این کفش ها انتقاد بسیاری از کاربران توییتر را به دنبال داشت. در این میان، رئیس پلیس لس‌آنجلس هم در حساب توییتر خود به طعنه نوشت: این بوت های کرو بلند واقعا به درد چنین روزی می خورد!
یک کاربر دیگر توییتر هم نوشت: آیا او می داند که دارد به منطقه ای می رود که دچار بلای طبیعی شده است؟ فکر نمی کنم این کفش های پاشنه بلند مناسب چنین مکانی باشد.
اما پس از گسترش انتقادها از ملانیا ترامپ، سخنگوی ترامپ اعلام کرد: بانوی اول امریکا یک جفت بوت دیگر هم با خود به همراه آورده است.
مقامات امریکایی می‌گویند که این طوفان تاکنون دستکم ۲۲ قربانی برجای گذاشته است. با این حال می‌گویند که دشوار بتوان تعداد دقیق افراد مفقود شده را اعلام کرد. همچنین می‌گویند هنوز نمی‌توان به طور دقیق تعداد خانه‌ها و ساختمان‌های آسیب‌دیده را اعلام کرد، زیرا تیم‌های کمک رسانی و نجات همچنان در دسترسی به مناطق سیل‌زده دچار مشکل هستند. تنها در شب گذشته، بیش از ۲۵ سانتیمتر باران در منطقه بیمونت در ۱۲۰ کیلومتری شرق هیوستون بارش رخ داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала