واسیلی نبینزیا: «افغانستان یک کشور شکست ناپذیراست»

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر Заместитель министра иностранных дел РФ Василий Небензя на заседании совета Парламентской ассамблеи Организации Договора о коллективной безопасности
Заместитель министра иностранных дел РФ Василий Небензя на заседании совета Парламентской ассамблеи Организации Договора о коллективной безопасности - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
افزایش شمار نیروهای امریکایی در افغانستان مساله مبارزه با تروریسم در این کشور را حل نخواهد کرد

 نماینده دائمی فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد واسیلی نبینزیا می گوید نیروی اضافی امریکایی در افغانستان برای مبارزه با تروریسم به دلیل عدم وجود توافق سیاسی در کشور، مشکل را حل نخواهد کرد.

او گفت: «مشکل افغانستان را نمی توان با زور حل کرد. در این کشور مدت طولانی، هیچ توافق سیاسی  حل و فصل مشکلات وجود ندارد.»

روسیه به افغانستان بر میگردد، تا نفوذ امریکا را محدود سازد - اسپوتنیک افغانستان
روسیه به افغانستان بر میگردد، تا نفوذ امریکا را محدود سازد

این دیپلومات روسی می گوید که در این کشور مسله مهم و نگران کننده چون افرایش داعش و همچنین  مشکل تولید مواد مخدر در نظر گرفته نمی شود. 

به نظر سفیر روسیه «برای تحکیم یک فرایند سیاسی به بازیکنان منطقه ای نیاز است.»

"برای درک آنچه امریکایی ها می خواهند و چگونه آنها می خواهند در پی پیروزی در افغانستان دست یابند، ما باید البته با آنها در این مورد صحبت می کنیم. وی گفت: بهتر است که در مورد این موضوع مشاوره جدی داشته باشیم.

او اضافه نمود ما می دانیم که افغانستان کشور است که هیچکس تاکنون پیروزی نظامی در آن نداشته است. او گفت «این یک کشور شکست ناپذیر است». 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала