قربانی بزرگ شاهدخت جاپانی به خاطر عشق

© AFP 2023 / Norberto DuarteПринцесса Мако Акисино
Принцесса Мако Акисино - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شاهدخت جاپانی برای ازدواج با یک شهروند عادی ناچار به ترک خاندان پادشاهی شد.

به گزارش اسپوتنیک،شاهدخت ماکو، بزرگترین نواسه «آکیهیتو»-امپراطور جاپان روز شنبه 2 سپتامبر 2017 اعلام کرد با همکار سابقش که از طبقه عادی مردم جاپانن است، ازدواج می‌کند؛ اقدامی که باعث می‌شود این شاهدخت عنوان خود را از داده و خاندان پادشاهی را ترک کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، تلویزیون عمومی جاپان اعلام کرد شاهدخت ماکو با یک شهروند عادی ازدواج خواهد کرد. شاهدخت ماکو یکی از چهار نواسه امپراطور آکیهیتو، است.
امپراطور آکیهیتو به غیر از شاهدخت ماکو، سه نواسه دیگر به نام‌های شاهدخت کاکو، که خواهر کوچکتر شاهدخت ماکو است، شاهزاده هیساهیتو، برادر جوان‌تر شاهزاده ماکو و شاهدخت آیکو که دختر ناروهیتو، ولیعهد این کشور است، دارد.
کاهش اعضای خاندان امپراطوری جاپان که نشانگر بالا رفتن میانگین سنی افراد در این کشور است، این نگرانی را به وجود آورده که ولیعهد آخرین عضو خانواده امپراطوری باشد.
شاهزاده هیساهیتو که تنها 10 سال سن دارد، یکی از چهار جانشین احتمالی امپراطور آکیهیتو است. پیش از او، دو فرزند میانسال امپراطور آکیهیتو که همسرانی حدود 50 ساله دارند و همچنین ماساهیتو، برادر 80 ساله امپراطور آکیهیتو قرار دارند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала