خواست سازمان ملل از عربستان سعودی

© Sputnik / StringerДым над зданием резиденции экс-президента Йемена Али Абдаллы Салеха, разрушенной после авиаударов ВВС арабской коалиции во главе с Саудовской Аравией, в столице Йемена
Дым над зданием резиденции экс-президента Йемена Али Абдаллы Салеха, разрушенной после авиаударов ВВС арабской коалиции во главе с Саудовской Аравией, в столице Йемена - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیوید بیسلی، مدیر اجرایی برنامه غذایی جهانی سازمان ملل متحد گفت: عربستان سعودی باید به طور کامل اقدامات مقابله با بحران انسانی در یمن را تامین کند.

به گزارش اسپوتنیک، دیوید بیسلی در مصاحبه با رویترز گفت"عربستان سعودی باید 100 درصد از (نیازهای انسانی) بحران انسانی در یمن را تامین کند، و یا اینکه جنگ را متوقف نموده و بحران مالی را تامین کند. سومین گزینه این است که هر دو را انجام دهند.
در گزارش آمده است ، ائتلاف اعراب هزاران حمله هوایی در تلاش برای بیرون راندن شورشیان حوثی از کشور را انجام داده و یک محاصره تقریبا کامل در بنادر، مرزها و حریم هوایی یمن راتحمیل نموده اند.
سازمان های بشردوستانه به نوبه خود اظهار داشتند که این اقدامات رنج میلیون ها غیرنظامی را تقویت می کند. آنها میگویند ما مشکلات زیادی را که سعودی ها برای ما ایجاد نموده اند تجربه کردیم ، زیرا بنادر تا حد زیاد مسدود گردیده و جرثقیل ها در بندر خدیداد تخریب شده است.
بیسلی گفت: این به طور قابل توجهی توانایی ما را در رسانیدن کمک های بشر دوستانه کاهش میدهد. وی افزود که اقدامات این ائتلاف حمل و نقل مواد سوخت مورد نیاز به سازمان ملل متحد را ، که با حمل و نقل کمک های بشر دوستانه و پرسنل مرتبط است دشوار میسازد.
نماینده ائتلاف عرب تا هنوز در ارتباط به سخنان بیسلی ابراز نظر نکرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала