پاکسازی هفت قریه در شمال افغانستان

© Sputnik / Andrey Greshnovافغانستان کمپنی نایجیریایی CELLULANT را به منظور ترویج تخنالوژی های بازار آزاد در سکتور زراعتی دعوت نموده است
افغانستان کمپنی نایجیریایی CELLULANT را به منظور ترویج تخنالوژی های بازار آزاد در سکتور زراعتی دعوت نموده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده عمومی پولیس در زون شمال‌ شرق افغانستان از کشته و زخمی شدن 45 طالب و پاک‌ سازی هفت قریه از وجود هراس‌ افگنان خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خامه پرس، خلیل‌الله ضیایی، فرمانده عمومی پولیس در زون شمال‌ شرق افغانستان می ‌گوید که عملیات‌های پاک ‌سازی بنابر خواست باشنده ‌گان ولسوالی چهار‌دره ولایت قندز راه ‌اندازی شده بود که در نتیجه 45 طالب کشته و زخمی شد.
آقای ضیایی می‌ گوید، عملیات ‌های پاک ‌سازی توسط نیروهای دفاعی و امنیتی راه ‌اندازی شده بود که 26 طالب کشته و 19 تن دیگرشان زخمی شدند.
وی می ‌گوید که حیات‌الله مشهور به سنگین فرمانده قطعۀ سرخ مخالفین، قاری هارون و شجاع هلمندی از سرگروپان طالبان نیز شامل کشته ‌شده‌ گان اند.
این فرمانده میگوید که در جریان عملیات‌ نیروهای دولتی، قریه‌ های دورمن بالا و پایین، قریه امیر محمد، شینواری‌، خروتی، وردک‌ها و تپه غلام علی از وجود هراس ‌افگنان پاک ‌سازی شده‌ است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала