ضمیر کابولوف: ما برای دیالوگ درمورد افغانستان آماده هستیم

© Sputnik / Zuhal Sarhadضمیر قبولوف
ضمیر قبولوف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک ، ضمیر کابولوف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان ، از آمادگی مسکو برای دیالوگ با آمریکا در مورد افغانستان اعلام نمود .

نشست نمایندگان ویژه ایالات متحده آمریکا و روسیه« در امور افغانستان» می تواند "در حاشیه" مجمع عمومی سازمان ملل برگزار گردد.
ضمیر کابولوف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امورافغانستان و مدیر دیپارتمنت آسیایی وزارت امور خارجه روسیه در مصاحبه با آژانس ریانووستی " گفت مسکو برای گفتگو با واشنگتن در مورد افغانستان آمادگی کامل دارد.
او گفت که تا پایان ماه سپتمبر در نیویارک با دستیار معاون وزیر امور خارجه آمریکا در آسیای جنوبی و مرکزی و نماینده ویژه آمریکا برای افغانستان و پاکستان Elis Uells دیدار خواهد کرد.
ضمیر کابولوف خاطر نشان کرد که علاقمندی برای برگزاری مشاوره های دوجانبه از سوی کارشناسان در مورد افغانستان در ماه می سال جاری در جریان دیدار سرگئ لاوروف وزیر امور خارجه روسیه با دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بیان شده بود.
کابولوف گفت، چنین تماس ها به سطح نمایندگان ویژه دوکشور " روسیه و ایالات متحده آمریکا" میتواند در حاشیه 72 مین جلسه مجمع عمومی سازمان ملل متحد که قرار است در نیویارک برگزار گردد ، صورت گیرد. او گفت من از جانب روسیه مجددا تاکید میکنم که ما برای دیالوگ آماده هستیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала