رازهايي عجيب در مورد تلفن همراه ترامپ

© AP Photo / John LocherНовоизбранный президент США Дональд Трамп
Новоизбранный президент США Дональд Трамп - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
"مرورگر وب" در گوشي هوشمند رئيس جمهور آمريکا مسدود شده و براي همين وقتي ترامپ مي‌خواهد مقاله‌اي را بخواند بايد از دستيارانش بخواهد آن را برايش چاپ کنند.

به گزارش اپوتنیک، به نقل از خبر گزاری آریا ،زمانی که دونالد ترامپ کار خود را به عنوان رئیس جمهور آمریکا آغاز کرد از او انتقاد می‌شد — و برخی هم او را مسخره می‌کردند — چون او از گوشی هوشمند "سامسونگ گالاکسی اس3" استفاده می‌کرد. این مدل گوشی هوشمند قدیمی به شمار می‌رفت و به لحاظ امنیتی در سطح انواع جدیدتر گوشی‌های هوشمند نبود.
از آنجايي که رئيس جمهور آمريکا مي‌تواند هدف خوبي براي هکرهايي با علائق گوناگون باشد، ترامپ سرانجام راضي شد که گوشي هوشمندش را عوض کند و حال او صاحب گوشي هوشمندي شده که به گزارش "Business Insider"، براي انجام کارهايي محدود تنظيم شده است.
تلفن ترامپ تنها يک نرم افزار دارد! روي آيفون رئيس جمهور آمريکا يک اپلیکیشن مفيد دانلود شده وآن هم توييتر است. همه کاربردهاي ديگر به دلايل امنيتي مسدود شده‌اند. حتي" مرورگر وب" روي اين گوشي هوشمند عمل نمي‌کند. يعني ترامپ از لپ‌تاپ استفاده نمي‌کند، براي اينکه بتواند يک مقاله را بخواند، بايد از دستيارش بخواهد که آن را برايش چاپ کند.
جالب است که طبيعتا اين مسئله به همکاران ترامپ تا حدي قدرت مي‌دهد تا بر آنچه رئيس جمهور آمريکا از رسانه‌ها مي‌خواند تاثير بگذارند. گفته مي‌شود که جان اف. کلي، رئيس دفتر کاخ سفيد، از اين موضوع استفاده کرده تا برخي مطالب رسانه‌هاي دست راستي مثل Breitbart را که مورد علاقه و زير نظر استيو بنن، مشاور ترامپ است، از دسترس او دور نگاه دارد.
البته شرکت اپل يک مدل مخصوص «آي‌او‌اس» براي رئيس جمهور نساخته است. چنين چيزي لازم هم نيست چون مي‌توان براي نمونه از امکان ديگري استفاده کرد که آيفون در حقيقت به عنوان قفل کودک ساخته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала